Haftasonu aktivitesi.
Yeni kasa, kurulum ve düzenleme.
Hele şükür bitti.
#asus #proart #pa602 #akış #teknoseyir #benimmasaüstüm



Haftasonu aktivitesi.
Yeni kasa, kurulum ve düzenleme.
Hele şükür bitti.
#asus #proart #pa602 #akış #teknoseyir #benimmasaüstüm



Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Güle güle kullan. Remlerin mavi ekran vermesin. 🙂
Çok teşekkür ederim 🙂
Hayırlı olsun.
Eyvallah 🙂
hayırlı olsun. ön fanlar kaç metre acaba 🤣
ben de akvaryum kasa toplayacağım işten güçten yavaş ilerliyor ama bakalım.
20 cm fanlar 😂
Akvaryum şu etrafı cam tipinde olanlar oluyor değil mi? Bende işten güçten ancak 2-3 günde halledebildim 🙂 dün bitti.
Ho
Kasa çok şık, çok profesyonel.
Çok teşekkür ederim 🙂
Çok büyük bunlar yahu, ufak almak lazım artık.
Ufak sistemde kablolama, sıvı soğutma ve hava sirkülasyonu biraz dert o yüzden bulaşmıyorum 🙂
@culas @xahve o ahşap bloklar, o gizli bölmeler... Anlayamazsınız
@ferah 😂😂 kahkaha attım.
Çiçek gibi
Eyvallah 🙂
Güle güle kullanın. Sade ve güzel görünüyor.
Çok teşekkür ederim. Rgbsiz Sade olsun istedim 🙂
Workstation gibi olmuş baya güzel.
H.O. Güle güle kullan.
Eyvallah hocam teşekkür ederim. Daha iyisi sizin olsun.. 🙂
Bu kasa gercekten guzel gozukuyor. Zamanim olsa ben de bi tane almak isterdim. Full ProArt parcalariyla guzel olurdu. On tarafi ahsap olani da cikmisti en son. Hayirli olsun.
Ahşap versiyonu daha güzel. Özellikle dokulu olan bi modeli var ama trde bulamadım alırken. Full Proart ile güzel olur belki ilerde o şekilde update yapabilirim. Çok teşekkür ederim. Daha iyisi sizin olsun 🙂