Selam dostlar,
Annem hamur işini çok yapar mantı, börek, çörek ama yaştan dolayı onun için artık yorucu oluyor. uygun fiyatlı bir mutfak şefi yani hamur yogurucu bakıyorum. İş görür bir marka model öneriniz var mı?
3-6 bin fiyat aralığı olabilir
Yuı
Karaca
Shafer
Sinbo vs modeller var. teknik özellikte yuı marka önde f/p gibi bir ürün alimünyum döküm vs olması ama garanti konuları nasıl bilmiyorum
karaca ve diger türk markaların iç mekanik dişli aksamları plastik mi bu fiyata metal olur mu gibi soru işaretleri var biraz kafam karışık yani. siz ne dersiniz ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam biz karaca kullanıyoruz , tek eksigi biz aldıgımızda sıyırıcısız almışız plastik spatula ile sıyırmak gerekiyor sıyırıcılı karaca bütçene uyuyor ise alabilirsin
Karaca Mastermaid Chef Pro Çift Kollu Stand Mikser Galaxy Grey 1750 W kullanıyorum. Çok sallanıyor ama sanırım bu ürünler için sallanma normal. O karıştırırken bırakıp gidemiyorum düşer, çarpar diye.
Ben de yeni aldım, hangi kademelerde sallantı başlıyor hocam? Mantı hamuru gibi sert hamur ise normal ancak poğaca vs için sıkıntı olmayacağını düşünüyordum. Zaten sallantı için bir pay da bırakılmış makinede.
@hardes 4'ten sonra başlıyor kanca ucunu kullanınca. O sağa sola vururken sallanıyor. Vakumlu ayaklarını iyi oturtuyorum, tenceresi (?) iyi sıkıştırıyorum ama yine de güven vermiyor sallanma. Belki bir şey olmaz bıraksam. 😀
@ozgurg Başında durmak lazım gibi 👍🏼
bim'den kumtel aldım. memnunum. şu cihaz : https://www.kumtel.com/kumtel-hamur-yogurma-1800watt-4-5lt-dondurma-yapmaaprt
hamur yaparken sallanıyor ama vakumlu ayakları var.
döküm alayım dersen kesenin ağzını baya bi açman gerekiyor. ayrıca döküm cihazların sabit bir yerde durması lazım ki eğer anneniz herkül gibi güçlü değilse 🙂 9-10 kg oluyor en az.
bir olayı da bunların kase kenarlarında hamur bırakma. bunu da dikkatlice ya da makineyi kapatıp spatula ile merkezde kalan hamura katarak yapıyosun. kitchen aid kenarlarda hamur bırakmıyo diyolar ama fiyatlar da tam anasının nikahı 😀 40 bin tl civarı. çok da önemli değil aslında.
ama sinbo falan da alma sakın.
bir de sen şu videoyu izle aslında
https://www.youtube.com/watch?v=wy1VUWHjcCA&ab_channel=Cafemarkt
Ekmeği de kendiniz yapıyorsanız ben olsam ekmek yapma makinesi alırdım. Sadece malzemeleri ekliyorsun karıştırması yoğurması pişirmesini hepsini kendi yapıyor. Bir çoğunda kek yoğurt va çeşitli modları var hatta.
https://www.karaca.com/mutfak-sefi
Çoğunda peşine 6 taksit yapıyor.
https://www.karaca.com/urun/karaca-pro-artisan-zaman-ayarli-mutfak-sefi-white# 5 ay kadar önce 6000 TL'ye almıştık, şimdi 8000 TL olmuş 🙁 Ama çok memnunuz. Ben özellikle metal gövdeli tercih ettim çünkü dayanıklı oluyor. Plastik gövdelerde bir zaman sonra deformasyonlar söz konusu olabiliyor, biraz araştırırsanız bir sürü şikayet görebilirsiniz. Ayrıca yine plastik gövdeli makineler aşırı sallanmaya yol açıyor. Tavsiyem ne marka/model alırsanız alın metal gövde olmasına dikkat edin.