Vergi dairesi görüşme mektubu bırakmış kapıya, kiracı olduğum için kirayı falan soracaklar galiba, mesai saatlerinde gel demişler, bunlar herkesi kendileri gibi işsiz sanıyor galiba. Buna gitmeye gerek var mı? Gitmezsek başımıza bir şey gelir mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap