Arkadaşlar bir klavye almaya niyetlendim, dolar sabit hatta bir tık düştü ama nedense fiyatlar sürekli yükseliyor. Bir şey anlamadım bu işten. Neden oluyor böyle? Yakın zamanda bahar indirim günleri felan mı var?
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😀 😀 😀 tam olarak böyle.
prime day var yaz ortasını beklersen, anneler günü var ama pek bişi çıkmıyor oralardan
9-10 haziran diyor. Eğer bir şey denk gelmezse beklerim. Yapacak bir şey yok. Fiyatlar gerçekten şişmiş durumda.
https://www.trendyol.com/qpart/mech-2000-kablolu-blue-switch-bilek-destekli-rgb-mekanik-klavye-p-796722258?boutiqueId=61&merchantId=114698&storefrontId=1&countryCode=TR&language=tr&gads=true&srsltid=AfmBOoqNBytxbyfSf64rEgeVLPAF-I_2k_ZWlEL3cQPxCqC88zDVkxs7jY0
https://teknoseyir.com/durum/1708142#comment-6116469
fiyatlar doların 32 tl olmasına tepki değil de 25 olmasına tepki gibi düşüneceksin demişti bi ekonomist
Dolar gerçek değerinde değil. 😀