Siz dedikten sonra baktım da hocam sesi pek azaltmıyor gibi geldi. Tabii ki 3-5 dklık araştırmayla söylüyorum. Sizce fark yaratacak kadar seste azalma ve hissiyatta bir değişim oluyor mu?
@ozturka ya hocam daha dün gittim baktım, mavi ve yeşili öldürsen sesi kısılmaz gibi geliyor. Videolardan da anladığım kadarıyla benzer durum söz konusu. Kırmızı ve kahverenginde beni rahatsız edecek kadar çok ses yoktu. Tabii benim baktığım klavyelerin en ucuzu G413'dü, ondan da kaynaklanıyor olabilir. Sonraki haftalardaki indirimi beklemek daha mantıklı gibi. Bakalım acelem yok, bi bakarsın istediğim klavye olan G413 indirime girer. Teşekkür ederim.
Siz kaç zamandır kullanıyorsunuz hocam? Paylaştığım dahil bu klavyelerde hep kötü yorumlara bakıyorum da bir türlü içime sinmiyor. 3 hafta oldu tuş basmıyor, 3 ay çift basıyor vs vs. Almışken bir tık kaliteli bir şey alayım diyorum fiyat direk 2 katı. 11 yıllık mk330'la da CS oynanmıyor aman ne yapacağımı bilemedim. Bekliyorum bakalım.
@s1234 Tam olarak hatırlamıyorum ama bir kaç ay önce Amazon indirimlerinden öylesine denemek için almıştım, aşağı yukarı her gün Age of Empires 4 oynuyoruz, on binlerce defa tuş basışı olmuştur, sorunsuz, gayet güzel ve kaliteli bi klavye..
Oring takarsin?
Siz dedikten sonra baktım da hocam sesi pek azaltmıyor gibi geldi. Tabii ki 3-5 dklık araştırmayla söylüyorum. Sizce fark yaratacak kadar seste azalma ve hissiyatta bir değişim oluyor mu?
@s1234 denemedim ama fark olur illa ki. Zaten sessiz istiyorsaniz mekanik son tercih olmalı.
@ozturka mavide değil kırmızıda iş yapar daha çok oring
@ozturka ya hocam daha dün gittim baktım, mavi ve yeşili öldürsen sesi kısılmaz gibi geliyor. Videolardan da anladığım kadarıyla benzer durum söz konusu. Kırmızı ve kahverenginde beni rahatsız edecek kadar çok ses yoktu. Tabii benim baktığım klavyelerin en ucuzu G413'dü, ondan da kaynaklanıyor olabilir. Sonraki haftalardaki indirimi beklemek daha mantıklı gibi. Bakalım acelem yok, bi bakarsın istediğim klavye olan G413 indirime girer. Teşekkür ederim.
İndirime girince şunu alabilirsiniz, ben kullanıyorum, güzel klavye: https://www.amazon.com.tr/Lecoo-Kablolu-Aydınlatmalı-Mekanik-Metalik/dp/B0CBK836CW?th=1
Siz kaç zamandır kullanıyorsunuz hocam? Paylaştığım dahil bu klavyelerde hep kötü yorumlara bakıyorum da bir türlü içime sinmiyor. 3 hafta oldu tuş basmıyor, 3 ay çift basıyor vs vs. Almışken bir tık kaliteli bir şey alayım diyorum fiyat direk 2 katı. 11 yıllık mk330'la da CS oynanmıyor aman ne yapacağımı bilemedim. Bekliyorum bakalım.
@s1234 Tam olarak hatırlamıyorum ama bir kaç ay önce Amazon indirimlerinden öylesine denemek için almıştım, aşağı yukarı her gün Age of Empires 4 oynuyoruz, on binlerce defa tuş basışı olmuştur, sorunsuz, gayet güzel ve kaliteli bi klavye..
@kelboy teşekkür ederim, güle güle kullanın hocam. Listeme ekledim.