S9 değil ama S7 fe kullanıcısı olarak inanılmaz memnunum tek sıkıntı tft ekran 🙁 ips kadar iyi değil renkler ve görüş açıları ama eski tft ekranlar gibi de düşünmeyin kesinlikle.
Aslında benim de kafamı kurcalayan sadece ekran diyebilirim. Son 2 telefonum amoled, o yüzden tedirgin ediyor. Gerçi tablet olarak sadece Asus TF300T kullandım, ondan çok memnundum o dönem. Kalem konusunda ne düşünüyorsunuz, not alma konforu nasıl?
@sahin not alma kısmı harika defter taşımayı bıraktım açıkçası derslere girerken. Ekran o kadar da kötü değil ama sadece ips kadar iyi de değil profilimde tabletin günlük kullanımında dair bir fotoğrafı var daha iyi olabilirdi sadece.
@sahin Kesinlikle kendiniz deneyimleyin en güzel o şekilde anlaşılır. Yarın düzgün ışık koşullarında bir kaç farklı açıdan fotoğrafını çekip buraya da koyarım belki bir fikir de verir. Galaxy s22 kullanan biri olarak beni rahatsız etmiyor ekran onu da eklemek isterim.
#SamsungGalaxyTabS9Fe kullanıyorum. Gayet memnunum fiyatına göre değerlendirmek lazım. Ekran olarak orta sınıf ama kesinlikle kötü değil ama bir amoled değil kesinlikle. Dex modu çok güzel.
Hem de çok. 10 yıl önce bir Asus tabletim vardı, tadı damağımda kalmıştı. Şimdi One UI ile harika bir deneyim benim için. Ekranı beklediğimden daha çok memnun etti. Kalem de ders çalışırken yeterli bir deneyim sunuyor. Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim.
S9 değil ama S7 fe kullanıcısı olarak inanılmaz memnunum tek sıkıntı tft ekran 🙁 ips kadar iyi değil renkler ve görüş açıları ama eski tft ekranlar gibi de düşünmeyin kesinlikle.
Aslında benim de kafamı kurcalayan sadece ekran diyebilirim. Son 2 telefonum amoled, o yüzden tedirgin ediyor. Gerçi tablet olarak sadece Asus TF300T kullandım, ondan çok memnundum o dönem. Kalem konusunda ne düşünüyorsunuz, not alma konforu nasıl?
@sahin not alma kısmı harika defter taşımayı bıraktım açıkçası derslere girerken. Ekran o kadar da kötü değil ama sadece ips kadar iyi de değil profilimde tabletin günlük kullanımında dair bir fotoğrafı var daha iyi olabilirdi sadece.
@mrx teşekkürler, imkan bulunca MediaMarkt'da bir göreceğim bakalım.
@sahin Kesinlikle kendiniz deneyimleyin en güzel o şekilde anlaşılır. Yarın düzgün ışık koşullarında bir kaç farklı açıdan fotoğrafını çekip buraya da koyarım belki bir fikir de verir. Galaxy s22 kullanan biri olarak beni rahatsız etmiyor ekran onu da eklemek isterim.
@mrx demek ki beni de etmez. Bir de sizin fotoğrafın altında S9FE alan birini buldum bakalım o ne diyecek 🙂
S7 FE kulllandım bir süre, gayet güzeldi.
Teşekkürler yorumunuz için
Benim kız arkadaşım kullanıyor S9 fe memnun. Ben kendim ipad air kullanıyorum uygulama desteği dışında pek eksiği yok kıyaslayınca ikisini
Teşekkürler, uygulama konusunda Samsung benim için yeterli.
#SamsungGalaxyTabS9Fe kullanıyorum. Gayet memnunum fiyatına göre değerlendirmek lazım. Ekran olarak orta sınıf ama kesinlikle kötü değil ama bir amoled değil kesinlikle. Dex modu çok güzel.
Kesinlikle fiyatına göre değerlendirmek lazım. Plus olanı 14 bin, ama düşünüce 400 dolar civarı 🙂
@sahin Ben ₺9.600'e aldım. Hatta 2.500 çek vardı kendi sitesinde geçerli ₺7.100'e denk geldi. Ekran için bir görün ben gidip bakıp o şekilde almıştım.
@txt harikaymış, şu an 14 civarı işte plus olan. Yarın bakacağım, umarım artmaz yarına kadar 😀
Arkadaşım s9 ultra kullanıyor gayet memnun (ben de s7fe kullanıcısıyım ben de memnunum ama tabi günümüzde s7fe artık alınmaz)
S9 ultra benim laptoptan büyük 😀 S9 FE sipariş ettim. Memnun kalacağım gibi görünüyor.
@sahin Bence de kalacaksınız. Samsung note uygulaması vs süper çalışıyor başka uygulama aramanıza gerek bile yok.
@sahin memnun kaldınız mı?
Hem de çok. 10 yıl önce bir Asus tabletim vardı, tadı damağımda kalmıştı. Şimdi One UI ile harika bir deneyim benim için. Ekranı beklediğimden daha çok memnun etti. Kalem de ders çalışırken yeterli bir deneyim sunuyor. Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim.
@sahin ekranı en çok kafamı kurcalayan özelliği. O da memnun etmiş. Bir teknoloji mağazasına gidip çıplak gözle görmem lazım son olarak.
@pof kesinlikle deneyip görün.