https://vergihesaplayici.com/ 6.69.0'ı yayınladım.
- Asgari ücreti güncelledim.
- Pasaport kayıt ücretini güncelledim.
- Samsung telefonların satış fiyatlarını güncelledim.
- Kütüphaneleri güncelledim.
- Fazlaca ilk açılışta hızlıca gözüküp giden arayüzdeki kayma sorunlarını giderdim. (Hala biraz var)
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 102 ziyaretçi, 10 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Siten için video çekebilir miyim?
Tabii ki, istediğini yap. 😀
@ozgurg Dolu Kadehi Ters Tut
Canlı canlı bir ticaret anlaşmasına tanık olduk. Karşılıklı win win. Biriniz için ücretsiz video içeriği ve diğeriniz için ücretsiz reklam.
@theo Yasal geçerliliği ne kadar acaba, imza yok, şartlar çok belirsiz 🤔
borçlar kanununa göre anlaşmalar sözlü de yapılabilir. yani geçerli.
@umtk tutarım 😀
Sonuncudaki kalan çoğu sorunu çözdüm. Bi' ara yayınlarım.
çak bi deploy
@gurkan-atilgan Dün çaktım.
@ozgurg seo kassan ya buna biraz, gptden yazdırıp yazı falan eklesen hesaplama sayfalarının altına güzel olur, anahtar kelimelere oynarsın iphone 15 fiyatı, iphone 15 fiyatı ne kadar oldu, iphone 15 ne kadar zam geldi, telefonda vergi ne kadar gibi
@gurkan-atilgan ChatGPT'ye yazılar yazdırmıştım dolu gözüksün de reklam alabileyim diye ama bu kadarı bile az dedikleri için daha fazla üzerinde durmadım: https://vergihesaplayici.com/yazilar/
Çöp SEO yapacak kadar düşmedim ya, o seviyeye düşemem. 🙂 https://eksisozluk111.com/simit-sat-onurlu-yasa--3864183
@ozgurg çöp seo değil dediğim ya, kelimeler geçen makaleler yazarsın hesaplama sayfalarına, bu yazılar ayrı yere çıkıyor, direkt 15 max sayfasında altta olur mesela
@gurkan-atilgan SEO'nun en basitine bile çöp olarak bakıyorum, yıllarca yaptım, nefret ediyorum. #SEOnunAllahBelasınıVersin etiketi bana ait. 😀
Güzel olmuş👍
Bayrağı sana teslim ettik. Sen bu işi yapıyosun reis. Yalnız arayüz bana karışık geliyor. Hala bir Telefonvergim basitliği arıyorum. 😀
Bu işi yapıyorum çünkü işim bu. 😛
@ozgurg https://www.youtube.com/watch?v=0LUkTDk6WiM
@temp https://teknoseyir.com/durum/1327102 Şuradakine bakınca eskisine ve Telefonvergim'e göre daha karışık olduğuna katılıyorum. 🙂
@ozgurg acıkcası ben bu siteyi seviyorum arasırıp kullandığımda oluyor, git'de olmasıda güzel. sanki ilk başlarda react.js'di gibi hatırlıyorum ama
🥳
Yok, React değidi, hiç olmadı, hep Vue oldu. İlk başta SPA'ydı, sonra SSG'ye çevirdim Nuxt ile.