Kaderimizde TS de ban yemekte varmış
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ohoooooo sen onun tadına daha yeni mi vardın. Ayrıca ne yaptın da yedin.
a ve q harflerini yan yana kullandım ama galiba asıl sebep LP biraz alındı...
Onur madalyası gibi taşı işte 😀
Zehir saçmışsındır da ondandır, seni gidi çıngıraklı yılan.
aynı konuysa hatırlıyorum, dertliydi arkadaş, silinmedi...
2sinde de haklı olman dışında bi problem yok 😀
Ben yemedim daha 😀 nasıl bir şey merak ettim. 🙂
Belki bir kaç güne istesende Ban yeme şansın elimden alinmis olacak ..
Değerini bil 😁
Yemekte ne varmış? Anlamadım ben.
Yemekte acı atınca tatlı gibi hissedersin ya öyle bişi.
TS'de moderatör var yani?