Vay be beterin beteri varmış. Şimdi sen öyle söyleyince bendeki 970 gözüme 4090 gibi görünmeye başladı 😀 Hem senin monitörün de kötüydü değil mi ? Lcd ama led değildi. Pis yoksul aasadd 😀
@memoli ahahah aynı ay , aynı yaştaki g4 ten poco x5 proya geçtim 😀 Yeni işe girer girmez herşeyi yeniledim de hocam, dedim zaten ekonomi çöküyor, para eriyor para tutmanın anlamı yok 😛 😀 Sana da tavsiyem karart gözünü 😀
2 ay önce bende bi çılgınlık yapıp 50klık sistem topladım 4070 ti - 2k monitörlü. Karta 12 taksit yaptım. 5-6 sene daha pc'ye bişey almam. Şuan topladığım sistem 60bini geçmiş.
O masa küçük kalmış. Mouse rahat kullanılamaz. Değişmesi lazım.
Bunu hatırlattın 😀
@memoli 😀
lcd monitör falan biraz lüks takılıyoruz hocam.
Sandalyeye bir minder lazım.
Tek eksik o mu yani ? 😀
@memoli Sırt desteği de fena olmaz. aslkdjas
Ergonomisi zayıf kalmış.
Hüüüüü hüüühHÜÜÜÜhüüüüh ühhhüü 🙂 🙂
Bende asus arez 2 550 2 GB ekran kartı var vatmn hatalı.
Geçemedim 4060 a 🙂
Vay be beterin beteri varmış. Şimdi sen öyle söyleyince bendeki 970 gözüme 4090 gibi görünmeye başladı 😀 Hem senin monitörün de kötüydü değil mi ? Lcd ama led değildi. Pis yoksul aasadd 😀
@memoli hüüüüüüü 😀
Bende geçen ay 9 sene sonra 970'ten 4070ti'a geçtim 🙂 Oh bee dedim 😀 Su çok güzel gelsene 🙂
Yaşıyorsun bu hayatı hocam. Senin şimdi cep telefonun akıllı filandır 🙂
@memoli ahahah aynı ay , aynı yaştaki g4 ten poco x5 proya geçtim 😀 Yeni işe girer girmez herşeyi yeniledim de hocam, dedim zaten ekonomi çöküyor, para eriyor para tutmanın anlamı yok 😛 😀 Sana da tavsiyem karart gözünü 😀
2 ay önce bende bi çılgınlık yapıp 50klık sistem topladım 4070 ti - 2k monitörlü. Karta 12 taksit yaptım. 5-6 sene daha pc'ye bişey almam. Şuan topladığım sistem 60bini geçmiş.