Ayda 5 euro'ya VPN arayan varsa özelden önerebilirim(gereksiz yere yayılıp diğerleri gibi engellenmesin diye 🙂 ) İsveç merkezli VPN. Gizlilik önemsendiği için mail ile kaydolmak yok. ID veriyor sadece. Log tutmuyor. Birkaç ay önce yetkili makamların istediği logları vermedikleri için polis baskını olmuştu, hiçbir log tutmadıkları ortaya çıkınca polisler elleri boş döndüler. Yasaları da buna izin veriyormuş. Dahili Wireguard çözümleri var. OpenVPN destekliyor. Mobil uygulamaları var. TOR Project'le ortak geliştirdikleri bir tarayıcıları dahi var. Tek eksiği tarayıcı eklentisi yok
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bunu yaptım geçen gün.
https://www.youtube.com/watch?v=LNuHHEilS0s
Google cloud, üç ay geçerli 300 dolar veriyor. Üç ay sonra yeni hesap açıp devam ederim büyük ihtimalle.
Speedtest sonucu 53/18 megabit, 67ms. Sunucu hollanda ayarlı.
Gizlilik işin içine giriyorsa google'ın işin içinde olduğu bir durum istediğinizi vermez 🙂 Burada temel olay gizlilik kaygısı. Sadece yasaklı bir iki siteye girmek için basit bir vpn arayanın bu Google çözümünü uygulaması mantıklı ama
SSH erişimi ile ve webden https://youtu.be/rXwJwubqVmI?t=829 buradaki ayarlarıda yapabilirsiniz.
Not: Tarayıcı eklentisi yok ama uygulama üzerinden split tunneling desteği var. İstediğiniz uygulamaları VPN'den hariç tutabiliyorsunuz. Sadece tarayıcıyı bırakıp gerisini kapatabilirsiniz, aynı işe yarar
Merak edenler yazsın, ben cevabı verdiğimde yorumu silin 🙂
teşekkürler
Ooo neymiş o
Peki peki peki kart bilgisi 😛
Kripto da kabul ediliyor. Ayrıca kartla alıp ekstrede gözükmesini istemeyenler için farklı sitelerde vpn firmasının aylık/yıllık kod satışı yapıyor.
Neymiş hocam o?
@protego Biliyordum hocam onu. Farklı bir alternatif var sandım. Niye gizliyoruz peki şu an? 😀
@maximtsigalko Popüler olan vpn'ler bir bir engelleniyor TR'de. Her yere yayılmasın işte aramızda kullanalım 🙂