Ayda 5 euro'ya VPN arayan varsa özelden önerebilirim(gereksiz yere yayılıp diğerleri gibi engellenmesin diye 🙂 ) İsveç merkezli VPN. Gizlilik önemsendiği için mail ile kaydolmak yok. ID veriyor sadece. Log tutmuyor. Birkaç ay önce yetkili makamların istediği logları vermedikleri için polis baskını olmuştu, hiçbir log tutmadıkları ortaya çıkınca polisler elleri boş döndüler. Yasaları da buna izin veriyormuş. Dahili Wireguard çözümleri var. OpenVPN destekliyor. Mobil uygulamaları var. TOR Project'le ortak geliştirdikleri bir tarayıcıları dahi var. Tek eksiği tarayıcı eklentisi yok

BeğenFavori PaylaşYorum yap