#ekrankartı Arkadaşlar selamlar, zotac 3050 kartım var 5 aylık. Rx 6600e 500tl fark rx 6600 xtye 900tl fark var takasta. saphire pulse rx 5700xt ile de 200tl fark var. Bu değişimlere değer mi? fikir almak istedim. 2.el o ürünlerde temiz seviyede. Kartımdan memnunum sadece değer mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap