İzmir'de ekmeğin gramajı 200 grama düşmüş fiyatı da 7 lira olmuş. Yakında tüm türkiye'ye yayılır bu. Oooooooh oooooooh.
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İsrafı önlemek için düşmüştür.
O zaman fiyatı düşsün. Böylece para israfı yapılmaz. Çok para israf ediliyor.
Ohggghhhh ohhgghhh
Annem evde yapıyor, her seferinde de 50 liralık yaptığı için bizlik bi sorun yok. 😛
200gr 7 liradan 1 kg ekmek 35 lira, 50 liralık yine iyi yapıyormuş 😀
Ekmeğin zararlarından kurtuluyoruz hamdolsun.
Asgari ucretin zami aciklandiktan 1 gun sonra esenyurtta 200 gr ekmek 7 tlye sattilar.
sadece ekmekle beslenen büyük bir kesim var.
@orcun abim 3 ekmekle doyarken artık 2 ekmek alacak ,zorunlu diyet başlasın.