Iyi aksamlar TS ailesi. Abimin oglu oldu 40 günlük oldu. Ben de hediye olarak bu telsizler oluyor onlardan mi alsam diye düsündüm. Kamerali daha da iyi olabilir belki ama tecrübesi olanlar paylasirsa sevinirim. Öneriniz var midir?

#bebek #Hediye #telsiz

BeğenFavori PaylaşYorum yap