Titanfall 2 yi biraz geç de olsa oynama fırsatım oldu. Bilim kurguyu iliklerime kadar hissettim diyebilirim. Tavsiye ederim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 293 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu oyun online oyun dimi ?
Hikayeli modu var. Oldukça güzel
ilk oyunu online olup 2. oyunu hikayeli ve online yaptılar.
Evlerin yapıldığı bölüm yer mekan algını kaydırsa bile çok iyi oyun
Orası bayağı kafa yorucu. Oyunun hikaye kısmı çok güzel. Vuruş hissi oyun dünyasının en iyisi.
bu zamanda yolculuk ile parkur falan yaptırıyor ya, orada bittim ben 🙂
Bu oyunu multisi için satın almıştım, hikayeyi oynamadan sattım. 🙁
Önce multisini arkadaşla oynamıştık baya eğlenceliydi. Bir süre sonra sıkıyor multisi ama arada açıp oynamalık. Sonra hikayesini de oynamıştım oyunu sevince, epey keyifliydi.