VE yine vergi dairesi ve yine içine ettikleri bir uygulama. TC yaz plaka yaz borcu öde yetmiyor. Tescil tarihi ve sahiplik belge tarihi eklenmiş?

VE yine vergi dairesi ve yine içine ettikleri bir uygulama. TC yaz plaka yaz borcu öde yetmiyor. Tescil tarihi ve sahiplik belge tarihi eklenmiş?

Son bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ziraat mobilde plaka olması yeterli TC bile istemiyordu.
aynen kardeşim ruhsatdaki bilgi yanlış diyor
Bunlar vardı bir süredir Müdür.
ben yeni görmüşüm eskiden bu kadar çok detay yoktu
Sahiplik Belge Tarihi yoktu önceden sanki.
Yoktu, yeni gelmiş. Sanırım, yetki dışı sorgulanmaya başladığı için yeni bilgiler ekleniyor olabilir. Bir de kredi kartı ile ödenmesin istiyor olabilirler.
ikisine de gerek yok bence
Yok ben ödeyemedim geçen giriş yapmadan da giril yapıp da denedüm, banka üzerinden ödedim artık, ama buradan ödesem içim rahat ederdi.
ya bu kadar saçma bir uygulama olabilir mi ? para ödeyeceğim ben ya para sen bana neden zorluk çıkartıyorsun arkadaş sahiplik belgesi nedir yani ?