Son zamanlarda o kadar çok deneyimli yazılımcı arayışı ilanı görüyorum ki.. Sanırım herkes yurtdışına kaçmış. 80-90 bin lira (aylık) maaş teklifi ile yazılımcı arıyorlar. En az 4-5 tane ilan görüyorum her gün.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 275 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ziyaaaaa
Gir LinkedIn bak olum 😀 Senior developer her yer
@agab sinyor can bartu.
Bu yazılımcı furyasının sonu sanki 2008 krizinden sonra gemi inşa mühendisliği olacak gibime geliyor ama.
5 sene önce bilgisayar mühendisleri Turkcell'e giremezse internet kafe açar deniyordu.
5 senede ne oldu da coştu abi ??
Her şey teknoloji bu devirde, öyle olmaz.
@pope Türkiye için diyorum. Yoksa dünyada temel mühendislikler arasında Gemi Mühensliği hala en çok kazanan mühendislik.
O miktarları pek duymadım ama bu aralar iyi paralar veriliyor. Kaçmaktan çok, Covid nedeniyle remote çalışmanın popüler olması sayesinde o miktarlara ulaşmak kolaylaştı. Tutmak için mecburen verecekler o parayı, yoksa eleman kılını kıpırdatmadan remote şirkete girer. Yeni başlayan bir remote çalışan bile 70.000’i görüyor bu aralar Kuzey Amerika’dan iş alırsa.
Bu dediklerim de yurtdışı menşeli firmalar, ama ilanlara ik ekipleri tl olarak yazmışlar maaşı. Belki çok gözüksün diyedir.
@agab O zaman işler değişir 😀 TR’den yine iyi maaş ama o paraya AB’de büyük bir şehire gideni büyük bir sürpriz bekler.
Bildiğimiz ilanlardan mi? 50 satır onu bilsin bunu da bilsin listesi var mı?
Belirli konularda uzman arıyorlar. En çok Java gördüm mesela.
Xcode çalışıyorum 2-3 aya zenginiz kurtaracağım hepimizi.
Zengin miyiz 😄?
@salihwhitestone2 işe girdim fb google ads panellerini öğreniyorum 😀 yazılıma ara verdik
Bu yıl Yüzde %90 zam verdiler. ben %120 istedim. 🙂
iş değiştiriyorum eski maaşa göre %270 oldu 🙂
mevcut iş yeri şoka uğradı
Dişi bitirip bir de yazılım mı okusam ne yapsam 😂
Hocam stajlar nasıl gidiyor ?
@kortex zorluyor valla, sürekli hasta bakıyoruz. Zevkli yanları da var ama korona falan derken bazı hocalar abartıyor, bazı hocalar da çok hasta baktırtmamaya çalışıyor o biraz sıkıntı.
Xcode ile mobil uygulama geliştiren bir tanıdık ayda 80-90 bin civarı kazanıyorum demişti bilmiyorum ne kadar doğru
Senior ise doğrudur.