Bu tür uygulamaları kullanan var mı? Her yapacağınız işi yazmak? Ayrıca fiyatları da zamlanmış.

Bu tür uygulamaları kullanan var mı? Her yapacağınız işi yazmak? Ayrıca fiyatları da zamlanmış.

Son bir saat içinde 213 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Microsoft To Do var bedava.
To Do güzel yapıyor ekstra olarak uygulama yüklemezsen bile anımsatıcılar hallediyor. Şu an fark ettim ekranda ekli değilmiş 😀 İyi oldu.
Notion
apple reminders kullaniyorum
@senturkmurat1999 +1 ve google görevler var yine bedava
Çok özendim hiç kullanamadım. Bi ara Todoist’e öğrenci fiyatıyla abone olmuştum. Trello ile beraber kullanıyordum. Things 3 iPhone sürümünü ise 45 liraya almıştım. Neredeyse 4 katına çıkmış maşallah.
Ben birde şirkette çalışmıyorum memur insanız 🙂 o dosya düzenlenecek şu toplantıya gidilecek bir durum yok ki