O değilde yaz bitiyor eylülü sayma yılbaşına 3 ay kalmış. 2021 sizcede çabuk geçmedimi ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
+1
Yavaş geçen bir sene oldumu ki, geriye dönüp baktığımda her sene hızlı geçmiş
Eylülü niye saymıyoruz hocam, 4 aydan fazla var 2022'ye.
😥😂
Eylül ayı yaz gibi geçiyor, bence saymak lazım.
On Dokuuuz Sekiiizzz
Bu yılbaşını sayma 2023'e az kaldı ya 🙂
😂
,
Eylülü nasıl sayma yaaa 😀 ben tez yapıyom tezi bitircem bu ay 🤣🤣