Florya Atatürk Ormanı’nda ailecek oturuyorduk. İki tane güvenlik turluyordu. Geldiler hayırlı bayramlar eyvallah dedik, alkol yok değil mi dediler ben de başta anlamadım babam yok dedi, fenerle içeceklere bi baktılar sonra gittiler. Ben de ne alaka dedim, zabıtayı aradım yasak mı diye. Park, okul çevresi ve yerlerde genel olarak açık alanda alkol tüketimi cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile yasaklandı dedi. Ya içip sapıtana ne yaparsan yap ama bu ne alaka ya? Ben tüketmiyorum ama tüketen insan otursun sessiz sakin içsin. Bilenler vardır bu Florya Atatürk ormanı inanılmaz sessiz sakin bir yer zaten. Giderek her şeyimize karışacaklar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap