açıkcası ben windows 11'in ara yüzünü beğenmedim, tam karalı bir hale gelince tabi ki kullanacağım fakat pek mutlu etmeyecek gibi bir his var içimde. linux gnome'a benziyor.
şu an windows ve macOS'u aynı anda kullanıyorum kesinlikle macOS derim.
Dosya yöneticisinin hali perişan. Tepesindeki kimsenin kullanmadığı, yada sadece bazı spesifik şeyler için kullandığı menüyü falan komple yeniden yapmak lazım.
Sanalda kullandığım ve reelde w10 da orası kapalı duruyor. Yılların getirdiği alışkanlık ile sağ tık menüsü ve klavye kısayolları tüm ihtiyacımı karşılıyor. Aynı anda 2 den fazla disk ve klasör ile dosyaları taşırken bazen Q-Dir kullanıyordum.
Herkes Windows 11 diye beklerken Windows 2021 diye çıkıyormuş 😀
açıkcası ben windows 11'in ara yüzünü beğenmedim, tam karalı bir hale gelince tabi ki kullanacağım fakat pek mutlu etmeyecek gibi bir his var içimde. linux gnome'a benziyor.
şu an windows ve macOS'u aynı anda kullanıyorum kesinlikle macOS derim.
Gnome'u ben de beğenmem ama bu kadar hakaret de haksızlık değil mi?
gnome değil de deepin diyelim
Dosya yöneticisinin hali perişan. Tepesindeki kimsenin kullanmadığı, yada sadece bazı spesifik şeyler için kullandığı menüyü falan komple yeniden yapmak lazım.
Sanalda kullandığım ve reelde w10 da orası kapalı duruyor. Yılların getirdiği alışkanlık ile sağ tık menüsü ve klavye kısayolları tüm ihtiyacımı karşılıyor. Aynı anda 2 den fazla disk ve klasör ile dosyaları taşırken bazen Q-Dir kullanıyordum.
ne zorluyorsunuz anlamiyorum ki? kopyala MacOS arayuzunu olsun bitsin, 15 yildir gidim gidim benzetmektense...