Size acının agab bulmuş halinin durumunu atıyorum 🙁
Sony A6000 kameram yok ortalıkta. Ya kaybettim, ya çalındı 🙁 En son haziranda ormana gidip çekim yapmıştım. Ağacın dalına asmıştım, sonrası yok hafızada..
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Vay arkadaş ya, sıfırı 5.500 olmuş A6000'in.
2000 liraydı, ikinci elden 1350'ye almıştım pırıl pırıl cihazı.
1200-1700 arasında ikinci elleri vardı şu an ikinci eller bile 3.5
......
2500'e almıştım ben, yaklaşık 4 sene önce sanırım
@mistergul Sigma lens 30mm değil miydi?
5 ay geçmiş üstünden 🙁 Dursa bile çalınırdı hani, deniz kenarında bir yerdeydi gelen giden çok olur
Bugün sabaha kadar yatak üstünde bağdaş kurup hoommm yapacağım belki aklıma gelir 😀
Sağa sola asılan şeyler genelde unutulur
Japonya'da olsa bile durmaz bence.
Bu kadar pahalı bir şeyi bir yerde unutmasamda buna benzer olayı ben hemen hemen haftada 2-3 kez yaşıyorum 😀 Unutkanlık çok kötü bir şey ya umarım evde bir yerde bulursun. Böyle zamanlarda ben zifiri bir karanlıkta uzanıp düşünüyorum ama yine de aklıma gelmiyor bir dene belki senin aklına gelir 😂
Benim en çok başıma “arabayı kilitledim mi la?” sorusu geliyor. Kafede otururken bir anda masada herkese bu soruyu soruyorum 😂
Ben genelde nereye park ettim onu unutuyorum. 😀 Avmden ya da bir arkadaşla evden çıktıktan sonra araba aradığımız oldu sokaklarda. 😀
Bir bardak soğuk su iç hayata devam et ,yapacak birşey yok giden gider.
İyi de orman dönüşü evde fotoğrafları pcye atmadı mı yada arkadaşlarınla kimle gittiysen fotoları paylaşman için darlamada mı
O zamanlar ip11’i yeni almıştım, çok güzel çektiği için ben dahil kimse “dur makineden çekelim” demedik 😀 Boşuna götürmüştüm yani
@agab boşunaysa boşver üzülme. Dönüşte boş dönerken bile fark etmediysen :). Bu tarz aletlere takip çipi takılıyorsa takmak lazım ya. Çalınır bişi olur korkarım