Size acının agab bulmuş halinin durumunu atıyorum 🙁
Sony A6000 kameram yok ortalıkta. Ya kaybettim, ya çalındı 🙁 En son haziranda ormana gidip çekim yapmıştım. Ağacın dalına asmıştım, sonrası yok hafızada..

BeğenFavori PaylaşYorum yap