Temas halinde olduğum yakın bir arkadaşım Covid pozitif çıktı. Test yaptırmak istiyorum ancak kimse ne yaptığını bilmiyor. İl sağlık müdürlüğünü aradım, başka bir numara verip onu aramamı söyledi. Verdiği numarayı aradım yanıt yok. Devlet hastanesini aradım, randevu alman gerek dedi, randevuyu nereden nasıl alırım? Sigortam yok, test için para alınıyor mu? diye sordum, danışmaya aktarıyorum sizi dedi, telefon kesildi. İnternet zaten çöplük. Tam bir bok çukuruna dönmüş ülke.

Şimdi ben herhangi bir hastaneye gidip test yaptırabiliyor muyum? Randevu mu almam gerekiyor? Süreç tam olarak nasıl işliyor? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap