@hkellecioglu @leventp @gamsizm @ozkane #TeknoSeyir v2.1 i gündemde anlattığınızda aklıma resimdeki gibi bir şey gelmişti. Ona yakın bir şey yapmışsınız. Daha öncede önermiştim yeniliyim. Üstteki reklamı bence yanlara alın. Sponsorları da üzerlerine gelince kendi marka renklerini alıcak şekilde temaya yedirin. Bu şekilde çok göze batıyorlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap