Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Sizce Türkiye'de bir tane olan bir araç alınır mı? Araç benim çok hoşuma gitti ama kime sorsam beni vazgeçirme derdinde. #otoseyir #akış #honda
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-4-ceker-otomatik-138bg-hobi-araci-711487075/detay
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Burda yazana göre 128 hp ve anladığım kadarıyla ortalama yakıt tüketi 10.8 l/100km hocam
https://www.automobile-catalog.com/car/1997/1123055/honda_s-mx_lowdown.html
alınmaz, bakımı geldiğinde veya kaza yaptığında parçasını nereden bulacaksın?
Biz 2009 da 25.000 liraya sıfır astra 1.4 almıştık. 🙁
@nostromo Symbol 100.000 küsürse bakmak veya tahmin etmek istemiyorum.
@runforrest
Araba 2000 motor çok yakması normal. Benzin fiyatı normal değil 🙂
motoru b20b sıkıntı çıkarırsa ustası boldur parçası vardır o bakımdan sıkıntı yok da diğer parçalar sıkıntı olur büyük ihtimalle bulamazsınız 😀 yurtdışından getirmeniz gerek ben olsam almam japonyada trafiğin yarısı bu ve bunun gibi araçlar daihatsu toyota kutu gibi minibusler ve orada aşırı ucuzdur bunlar yani 😀
senin arabayi buldum 😀 https://youtu.be/aBcJQP4DTQE 6:40 ta