Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Sizce Türkiye'de bir tane olan bir araç alınır mı? Araç benim çok hoşuma gitti ama kime sorsam beni vazgeçirme derdinde. #otoseyir #akış #honda
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-4-ceker-otomatik-138bg-hobi-araci-711487075/detay

Honda / S-MX / 2.0 / 4 ÇEKER OTOMATİK 138bg HOBİ ARACI sahibinden.comda -...

Honda / S-MX / 2.0 / 4 ÇEKER OTOMATİK 138bg HOBİ ARACI sahibinden.comda - 711487075
BeğenFavori PaylaşYorum yap