Arkadaşlar,
Samsung Galaxy A50, Huawei Mate 20 Lite, Honor 8X, Honor 10 Lite, Xiamio Mi 8 Lite, Xiamio Redmi Note 7.
Bu telefonlar arasından hangisini alırdınız?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Redmi note 7
Gm9Pro
1.500TLya satilan telefon 2.250 tl oldu.
Huawei Mate 20 Lite ile hayalet ekran sorunu yaşadı arkadaşım servis değiştirdi yine oldu, ben anlam veremedim. Bence de A50...
Daha geçen cumartesi A50 aldım. Parmak izi okuyucu nispeten yavaş, kamera yazılımsal olarak kötü bunların haricinde çok şık telefon ben çok sevdim. Kamera ve parmak izi güncellemeyle düzeliyormuş ama o güncelleme ülkemize gelmedi sanırım. Yani geldiyse bile bana gelmedi.
Güncelleme geldiğini belirten bir kaynak var mı? Haber doğruysa ülkemize de gelecektir.
@hgtucel https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a50_update_adds_a_couple_of_new_features-news-36806.php
A50 hariç diğerlerinden birini alırdım 😀. A50 yi geçen Arkadaş aldı. Ekran kapanıyor ama telefon çalışıyor. Muhtemelen yakınlık sensöründe bir sıkıntı var. İade isteğiyle servise gönderdi. Servis format atıp yollamış😀. Sonra gitti eldn verdi. Derdini anlattı. Hala bekliyor. Karar çıkacak da iade olacak da falan filan.
Bir kac kişiden daha duydum. Üzücü.
600TL vereyimde beni üzmesin. A50 için parmak izi yuz tanima ve kamera icin yazılım sorunları soru işareti oluşturdu.