Markette 0,25 (kdv dahil) satılan poşetleri iade edebiliyor muyuz?
Türk Ticaret Kanuna göre 8 gün içinde iade edilmeli. Yıkayıp, ütülesek alırlar mı? #poşet
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
evet abi
Teşekkürler abisi.
Ekşide iade edenler varmış. https://eksisozluk.com/bimden-alinan-poseti-iade-etmek--5894528
DH ölücüleri buraya da düşmüş 😀
aslında gayet mantıklı , 25 kuruşu dayatıyorsan iadesinide edeceksin
İade edenler büyük bir çoğunluğa ulaşmadikça marketlerin işine gelir iade aldığı poşeti yeniden satar ama iade çoğunluğa ulaşınca poşete iade yok diye yazı asarlar
Yazı asmakla oluyorsa biz de poşete para yok yazarız
@kgk haklısınız bil a-101 şok Migros Kipa gibi yerlerde pet şişe iade istasyonu kurulmalı pet şişe poşet kola kutusu verip karşılığında poşet kotası vericeksin ertesi gün bimin önüne kamyonla şişe yığar millet
@kgk poşete para vermemenin yolu annane veya babanenin stoğundan rica ederek poşet almak zira evlerinde bir gün lazım olur diye birikmiş poşetleri vardır tabi anneniz anne bunlar yayinti diye atmamiştir umarım
İade değil de kiralama mantığıyla çalışsa çok daha iyi olur. Daha çevreci bir yaklaşım olur. 25 kr veririz ama geri gittiğimizde depozitosunu alır gibi geri verebilelim. 25 değil de 20 kuruş alalım. Kimse itiraz etmez.
Kesinlikle katılıyorum. Hatta akşam konuştuk. Ama amaç çevre sağlığı veya plastik kullanımını azaltmak olmadığı için. Uygulanmaz diye düşünüyorum. Keşke olsa. Markete evdekileri verelim, geri dönüşüme sokulsun, yerine uygun miktarda poşedi cuzzi bir ücret karşılığında yeniden alalım.
Ticaret kanununa göre? Ve 8 gün?