SON DAKİKA HABERİ: Dizi film ve yabancı filmlerin de Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın desteğinden yararlanabilmesinin önünü açan kanun teklifi TBMM Başkanlığı'na sunuldu. Buna göre,...
@orcun Lig TV'ye para verince de reklam çıkmıyor mu sonuçta. Ki o daha da kötü, maçın ortasında veriyorlar. dediğin gibi 10 dakika geç girersin olur biter. Reklam görmek canavar görmekmiş gibi tribe girmeleri garip geliyor bana.
Şunu da söyleyeyim: Tabi ki gönül isterki hiç reklam olmasın da, ulan hayatımız reklam olmuş zaten. Seansı beklerken ha boş AVM insan kalabalığına bakmışsın, ha reklam oynayan perdeye, ne olacak yani? Fazla para vermekten ne gibi bir dezavantajı var ki bunun?
@orcun @alipektas sinemaya 10 dakika geç gidersin işte, bu kadar basit. Zaten film sürsi uzamıyor ki. Sadece kayma oluyor, zaman planını ona göre yaparsın? Şahsına özel demiyroum da, zaten sinema reklamlarına bu denli tepki gösterenlerin kaçının bir günlük programı vardı çok merak ediyorum. ORçun Lig TV'de haklısın bak, adam izleme keyfine müdahele ediyor. Bu öyle değil ki, film aynı film, sadece biraz daha geç başlıyor ki geç giderek özersin, farzet ki saatin 10 dakika ileride.
@phoenixim Ben de aynı dediğin gibi yapıyorum, ara da dediğin gibi kültürel ve ihtiyaç molası olayları falan zaten. Reklam koymasa da olacak zaten o ara.
@orcun Alakası yok. Senin benim kafa insan gitmez asıl ortam apaçilere karı kız için gidenlere kalır. Karı kız için giden adama 500 desen verir, bana desen vermem 2 ay sonra evimden izlerim. Başka film mi yok sanki?
@phoenixim Hayır AKN olayı gibi oalcak diye korkuyorum. ADamlar reklam gelirini bilet fiaytına yedirecek, zaten pahalı olan biletler iyice cep yakacak. O zaman @orcun keyifle izler sinemasını 😀
Ayrıca Sinemalar saçma sapan ortamlar. Ahlat ağacı gelmedi mesela şehrimdeki sinemaya. 150.000 öğrencinin olduğu bi şehir burası. Bohemian rhapsody gelmedi. E neye gideceğim ben?
@orcun yahu trafik var diye atıyorum 10'daki seansa 9'da çıkıyorsan 9'u 10 geçe çıkacaksın 😀 Olay çok basit aslında 😀 Bileti internetten almıyorum diyorsan orada hakısın. Bilet kalmayabilir,(gerçi o kalabalıktaki seansa da gitmem diyorsun), istediğin orta koltuk kapılabilir falan. Ben internetten alıyorum, tam ortadaki koltuğu, ulaşımı da ayarlıyorum, ki zaten öncesinde avmden ucuza cips, kola, mısır falan aldığım için zaaten süreyi ayarlamak kolay oluyor, seans 10'daysa atıyorum, tam 10'da marketten çıkıp salona ağır ağır yürüyorum, bileti falan gösterip koltuğa girene kadar reklam bitiyor zaten 😀
Bu fiyat oalrak bize geri döner adamlar reklamaladan da kazanıyor. Bende şikayetciyim tabibu güzel olmuş yarım saa reklam verdikleri oluyor. Bir seferdinde salonca herkes bağırmıştı 25 dk geçince.
@orcun "...reklamı da tuzu biberi oluyor" ya işte özetlemişsin bak sen de 😀 Senin sorun başka ve ona sonuna kadar katılıyorum. Ben de genelde vizyondan artık kalkmak üzereyken gitmeye çalışıyorum mesela filmlere(zaten çok da gitmiyorum, torrent diye bi abi var sağ olsun). Reklam olayı başka bir şey ama. Burada bile bu konuya 20 dakikadan fazla zaman ayırdık, 10 dakika fazlasına öleceğiz gibi davranan insanları görünce deişik geliyor bana 😀 Şu salondaki ergen ya da eğitimsiz kekoların yanında reklam bence konu bile değil. Hele şu telefon ekranıyla göz zkenler yok mu...
@orcun 1600 kişilik erkek yurdunda kaldım ben, bu hiçbir şey bak, o kadar söylüyorum 😀 Gecenin 4'ünde adam koridorda arabesk müzik açık sevglisine ana avrat sövüyor 😀 Güvenlik geliyor, ona da sövüüyor falan 😀 Maalesef ülkenin genel tablosu böyle, trafiğinden sinemasına, üniversitesinden hastanesine her erinde insanlar nasıl davranacağını bilmiyor artı bencillik hat sahfada. Davarlık kültür olmuş toplumda. Yapacak hiçbir şey de yok, kaçının kafasında şişe kıracan ki? Yetişebilir misin hepsine? İşin kötü yanı, dövsen de bütün kabak senin başında patlıyor, değere biniyor bu kekolar.
Reklam neyse de cinemaximum zorla mısır menülü satıyor biletleri. Lan yemeyeceğiz işte bir avuç mısırınızla asitsiz kolanızı. 10 tl civarı olan öğrenci bileti min 18 tl oldu. 8 tl ye biz yiyemeyeceğimiz kadar çok cips mısır kola alıyoruz. İlla netten aldıracaklar.
Hiç olmaması gerekiyor. En azından salon doluysa olmasın.
Berlin'de de bu yürürlüğe girse keşke. Yarım saat reklam 10 dakka da fragman izliyorum.
Hocam tek eksiğiniz bu olsun 🙂
@phoenixim Tek eksiğimiz Türkiye be hocam 🙂
Salon sahiplerinin reklam gelirini de bilet fiyatıyla müşterisinden çıkarmasını mı isterdin peki?
@turker Neyi ucuzsa. 16 lira
@turker Nesi yanlış peki savunmalarının?
@orcun Lig TV'ye para verince de reklam çıkmıyor mu sonuçta. Ki o daha da kötü, maçın ortasında veriyorlar. dediğin gibi 10 dakika geç girersin olur biter. Reklam görmek canavar görmekmiş gibi tribe girmeleri garip geliyor bana.
@orcun 16 liraya ucuz değil diyor adam, sence 50 liraya o salonu rezerve edince kaç kişi gider?
Şunu da söyleyeyim: Tabi ki gönül isterki hiç reklam olmasın da, ulan hayatımız reklam olmuş zaten. Seansı beklerken ha boş AVM insan kalabalığına bakmışsın, ha reklam oynayan perdeye, ne olacak yani? Fazla para vermekten ne gibi bir dezavantajı var ki bunun?
@orcun Ara işi kültürel o kalkmaz, onun dışında da 10 dakika geç gidin niye bu kadar taktınız ki reklamlara 😐
Ben hep 10dk geç gidiyorum reklam maksimum 1-2 fragman yayınlıyorlar sonra başlıyor film.
@orcun @alipektas sinemaya 10 dakika geç gidersin işte, bu kadar basit. Zaten film sürsi uzamıyor ki. Sadece kayma oluyor, zaman planını ona göre yaparsın? Şahsına özel demiyroum da, zaten sinema reklamlarına bu denli tepki gösterenlerin kaçının bir günlük programı vardı çok merak ediyorum. ORçun Lig TV'de haklısın bak, adam izleme keyfine müdahele ediyor. Bu öyle değil ki, film aynı film, sadece biraz daha geç başlıyor ki geç giderek özersin, farzet ki saatin 10 dakika ileride.
@phoenixim Ben de aynı dediğin gibi yapıyorum, ara da dediğin gibi kültürel ve ihtiyaç molası olayları falan zaten. Reklam koymasa da olacak zaten o ara.
Sanki film izlerken araya pop-up reklamlar sokuyorlarmış gibi tepki veriyorsun. 10 dakika kanun çıktığına göre tüm firmalar 10 dakikaya sabitler
30'daki filme 40'ta girersin hiç reklamsız izlersin işte
@orcun Sen girersin de senin gibi çoğunluk olmazsa adamları kurtarmaz. Şimdiki hali yoğun değil zaten, gerçekçi olalım 🙂
@orcun Goldclass alacaksın o zaman 🙂
@orcun Alakası yok. Senin benim kafa insan gitmez asıl ortam apaçilere karı kız için gidenlere kalır. Karı kız için giden adama 500 desen verir, bana desen vermem 2 ay sonra evimden izlerim. Başka film mi yok sanki?
@phoenixim Hayır AKN olayı gibi oalcak diye korkuyorum. ADamlar reklam gelirini bilet fiaytına yedirecek, zaten pahalı olan biletler iyice cep yakacak. O zaman @orcun keyifle izler sinemasını 😀
Ayrıca Sinemalar saçma sapan ortamlar. Ahlat ağacı gelmedi mesela şehrimdeki sinemaya. 150.000 öğrencinin olduğu bi şehir burası. Bohemian rhapsody gelmedi. E neye gideceğim ben?
Osman ağa filmine mi gideyim o kadar paraya.
@orcun yahu trafik var diye atıyorum 10'daki seansa 9'da çıkıyorsan 9'u 10 geçe çıkacaksın 😀 Olay çok basit aslında 😀 Bileti internetten almıyorum diyorsan orada hakısın. Bilet kalmayabilir,(gerçi o kalabalıktaki seansa da gitmem diyorsun), istediğin orta koltuk kapılabilir falan. Ben internetten alıyorum, tam ortadaki koltuğu, ulaşımı da ayarlıyorum, ki zaten öncesinde avmden ucuza cips, kola, mısır falan aldığım için zaaten süreyi ayarlamak kolay oluyor, seans 10'daysa atıyorum, tam 10'da marketten çıkıp salona ağır ağır yürüyorum, bileti falan gösterip koltuğa girene kadar reklam bitiyor zaten 😀
@orcun bunda da reklam var yalnız ama 2dk sanırım
Bu fiyat oalrak bize geri döner adamlar reklamaladan da kazanıyor. Bende şikayetciyim tabibu güzel olmuş yarım saa reklam verdikleri oluyor. Bir seferdinde salonca herkes bağırmıştı 25 dk geçince.
@orcun 60 lira ortalaması, kimi yerde 55 lira ki mi yerde 65
@orcun "...reklamı da tuzu biberi oluyor" ya işte özetlemişsin bak sen de 😀 Senin sorun başka ve ona sonuna kadar katılıyorum. Ben de genelde vizyondan artık kalkmak üzereyken gitmeye çalışıyorum mesela filmlere(zaten çok da gitmiyorum, torrent diye bi abi var sağ olsun). Reklam olayı başka bir şey ama. Burada bile bu konuya 20 dakikadan fazla zaman ayırdık, 10 dakika fazlasına öleceğiz gibi davranan insanları görünce deişik geliyor bana 😀 Şu salondaki ergen ya da eğitimsiz kekoların yanında reklam bence konu bile değil. Hele şu telefon ekranıyla göz zkenler yok mu...
@orcun 1600 kişilik erkek yurdunda kaldım ben, bu hiçbir şey bak, o kadar söylüyorum 😀 Gecenin 4'ünde adam koridorda arabesk müzik açık sevglisine ana avrat sövüyor 😀 Güvenlik geliyor, ona da sövüüyor falan 😀 Maalesef ülkenin genel tablosu böyle, trafiğinden sinemasına, üniversitesinden hastanesine her erinde insanlar nasıl davranacağını bilmiyor artı bencillik hat sahfada. Davarlık kültür olmuş toplumda. Yapacak hiçbir şey de yok, kaçının kafasında şişe kıracan ki? Yetişebilir misin hepsine? İşin kötü yanı, dövsen de bütün kabak senin başında patlıyor, değere biniyor bu kekolar.
Zaten o kadar değil mi?
Şehirden şehire değişiyor. Antalya cinemaksimuma gittim 5dk reklam vardı mesela sadece
Reklam neyse de cinemaximum zorla mısır menülü satıyor biletleri. Lan yemeyeceğiz işte bir avuç mısırınızla asitsiz kolanızı. 10 tl civarı olan öğrenci bileti min 18 tl oldu. 8 tl ye biz yiyemeyeceğimiz kadar çok cips mısır kola alıyoruz. İlla netten aldıracaklar.
Nasıl yani Mısır menülü? öyle bi şey görmedim ben
@phoenixim bizim bursada böyle. Bütün slaonlarda zorunlu mısır almak. Donanımhaberde isyanı da vardı büyük tepki. Sadece bizim şehirde değildir.
https://youtu.be/xu3UBbZtNiw?t=20