hp envy 13 https://www.hepsiburada.com/hp-envy-13-ad100nt-intel-core-i5-8250u-8gb-256gb-ssd-mx150-windows-10-home-13-3-fhd-tasinabilir-bilgisayar-2pr54ea-p-HBV000009OJ61?magaza=arces&wt_gl=cpc.elk.bilgisayar-notebook.pla&gclid=EAIaIQobChMIhIae16j33wIV7bztCh0ErASPEAYYASABEgI1IvD_BwE
acer swift 5 https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_swift-5-sf514-52t-i5-8250u-8gb-256gb-ssd-14-fhd-touch-w10-ultrabook-1180785.html?rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=EAIaIQobChMIw_CKqan33wIV6LXtCh2FGgAVEAQYASABEgLcT_D_BwE&gclsrc=aw.ds
dell inspiron 7380 https://www.vatanbilgisayar.com/dell-inspiron-13-7380-intel-core-i7-islemci-1-8ghz-8gb-256gb-ssd-int-13-3-w10.html
lenovo 720s https://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-720s-14ikb-intel-core-i7-7500u-8gb-256gb-ssd-gt940mx-windows-10-home-14-fhd-tasinabilir-bilgisayar-80xc000vtx-pm-HB00000A3VON?wt_gl=cpc.dsa.6802.bilgisayarlar-dizustu-bilgisayar-laptop&gclid=EAIaIQobChMImt2s0qn33wIVxbDtCh3KgQnkEAAYASAAEgK3IPD_BwE
bunların arasında kaldım performans beklentilerim adobe kullanmak ufak tefek 3d programlar ve taşınabilirliği iyi olmasını istiyorum sizce hangisi

3d programlarda harici ekran kartı olması önemli.. Bunlardan tek işine yarayabilir bu gibi https://www.hepsiburada.com/hp-envy-13-ad100nt-intel-core-i5-8250u-8gb-256gb-ssd-mx150-windows-10-home-13-3-fhd-tasinabilir-bilgisayar-2pr54ea-p-HBV000009OJ61?magaza=arces&wt_gl=cpc.elk.bilgisayar-notebook.pla&gclid=EAIaIQobChMIhIae16j33wIV7bztCh0ErASPEAYYASABEgI1IvD_BwE
ama almışken 15.6 inç bir şey bak
@burakdogn taşınabilirlik olarak ağır oluyorlar ama
2017 Mac Pro?
fazla pahalı ama
@zealot06 HP 6.200TL. Onun yerine 1300TL daha koyup sorunsuz MacBook Pro almak daha mantıklı bence.
@deadrow23 128gb çok az değil mi ama
@zealot06 Öyle ama onu da bir şekilde (cloud, taşınabilir hdd) ile aşmak mümkün. Sizin işleriniz için en sorunsuz pc Macbook Pro olacaktır. Eğer kullanacağınız 3d programlar MacOS'ta varsa tabii...
@deadrow23 programlar konusunu bi araştırmam lazım teşekkür ederim
Arkadaşımın iş yerinde ilk olan HP modeli verdiler. Sorduğumda cevabı cayır cayır yanıyor oldu.