@makineci insallah hocam sagolasin
boyutu size zarar degil fayda ise, kapali bir yerde saklanabiliyorsa guzel arac hocam ama dedigim gibi isin sonunda bin liranin ustu etmez. cunku bin liranin ustunde keyifse keyif, cabrioysa cabrio bir suru daha secenekler cikiyor. benim tuhaf bir hayatim var tek yasiyorum, hayatimda hic bavulum olmadi, cevremdeki herkesin kendi araci var birilerini alip bir yerlere goturmuyorum. bu tarz hayati olan insanlar icin cok mantikli. bu paraya araba alacak insanlara yakiti biraz fazla gelebilir onu da lpg takarak cozebilirler. en kalitelisi 35 bin lira. biz bunun normal camtavan-sunroof manuellerine baktik. onlar bence daha alinabilir ama cabrionun zevki tabii ki baskaymis ustu acik 200le gittigimizde sevincten ciglik atmistik 😄
@ozturka yok hocam ondan degil. tuhaf bir hikaye. eleman gencliginde kredi cekerek almis, odemekte zorlanmis satmak zorunda kalmis. yillar sonra icinde kaldigi icin bir daha gidip almis. manyak yavas kullaniyordu araci. istanbulu bilenler bilir. haftasonu saat 8 ceyrekte bahcelievlerden cikti, 9.30da istoca geldi. sormadim ama kaza vs gecirmis olabilir, yuruyusu de tuhafti. tesekkur ederim daha guzelleri sizin olsun insallah
evet. benim arabayi aldigim tip cok enteresan bir tipti. otobanda 50 ile gidiyordu. araba bu yuzden bozulmadigi icin bakimlari da ona gore yapmis. ben aldim 2-3 gun sonra araba titremeye basladi, sanziman hata vermeye basladi. ben biraz sert araba kullaniyorum. totalde agir bakimlari, sanzimani, tente bakimi vs. 150-200 lira harcatir.
sirf o mevzu yuzunden neredeyse ıstedıgım hıcbır modulu kullanamıyorum. malzeme listesinde trde tek rahat bulabildigim tp4056 😀
https://myrient.erista.me/files/No-Intro/Sony%20-%20PlayStation%203%20(PSN)%20(Content)/ burayi kullanabilirsin ustad. cihazın artık desteği kesildiği için link paylaşmanın sorun olacağını zannetmiyorum
üstad biraz geç gördüm yorumunuzu kusura bakmayın. ağzı ve gözleri oynar biçimde yapabilirdim ufak bir motor bağlamam yeterliydi. lakin ödev artık okulun koleksiyonunda duruyor.
telefonun sahibi cpuda 2 çekirdek hariç diğer tüm çekirdekleri kapatıyor, kapatamadıklarının da hızını düşürüyor, ekranı siyah beyaz kullanıyor. böyle olunca büyük ihtimal 2 ay şarjının gideceğini düşünüyorum.
normalde benimde kafamdaki farklı bi batarya modeli kullanıp kamerayı açık bırakmaktı hocam. ama kamera önemli değil, oraya da batarya koy dediler kapattım bende.
bozulması problem değil hocam. zaten piller 2017-2018'de alınmış lakin kaliteli pilller. bu işlem olursa başka bataryalarla aynı işlemi yapacağız
hocam tek sıkıntı bizim için kap basmaktı. note 4 için zaten hazır modeller var. biz sadece kalınlığı değiştireceğiz. ama onun üzerinde de 65w hızlı şarj modülü gömüp kullanmayı düşünüyorum. diğer türlü tam şarj 2.5 gün sürüyor. cihaz benim değil, farklı bi proje için bu cihazda deneme yapıyoruz. exynoslu model. android 11 attım, güzel de çalışıyor valla 😀
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bunlarda hardtoplu yok hocam ne yazik ki. sirf hardtop var diye e93 bakmistim ama benim icinde gorunursem hosuma gidecek bi arac degil