• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

z4d3
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 10.07.2015
certified ethical hacker (tse) adli bilisim uzmani (itu)
  • z4d3 @z4d3

    bunlarda hardtoplu yok hocam ne yazik ki. sirf hardtop var diye e93 bakmistim ama benim icinde gorunursem hosuma gidecek bi arac degil

    20 Haziran 2026 - 14:31 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    @makineci insallah hocam sagolasin

    20 Haziran 2026 - 14:31 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    boyutu size zarar degil fayda ise, kapali bir yerde saklanabiliyorsa guzel arac hocam ama dedigim gibi isin sonunda bin liranin ustu etmez. cunku bin liranin ustunde keyifse keyif, cabrioysa cabrio bir suru daha secenekler cikiyor. benim tuhaf bir hayatim var tek yasiyorum, hayatimda hic bavulum olmadi, cevremdeki herkesin kendi araci var birilerini alip bir yerlere goturmuyorum. bu tarz hayati olan insanlar icin cok mantikli. bu paraya araba alacak insanlara yakiti biraz fazla gelebilir onu da lpg takarak cozebilirler. en kalitelisi 35 bin lira. biz bunun normal camtavan-sunroof manuellerine baktik. onlar bence daha alinabilir ama cabrionun zevki tabii ki baskaymis ustu acik 200le gittigimizde sevincten ciglik atmistik 😄

    19 Haziran 2026 - 14:51 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    @ozturka yok hocam ondan degil. tuhaf bir hikaye. eleman gencliginde kredi cekerek almis, odemekte zorlanmis satmak zorunda kalmis. yillar sonra icinde kaldigi icin bir daha gidip almis. manyak yavas kullaniyordu araci. istanbulu bilenler bilir. haftasonu saat 8 ceyrekte bahcelievlerden cikti, 9.30da istoca geldi. sormadim ama kaza vs gecirmis olabilir, yuruyusu de tuhafti. tesekkur ederim daha guzelleri sizin olsun insallah

    19 Haziran 2026 - 14:31 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    evet. benim arabayi aldigim tip cok enteresan bir tipti. otobanda 50 ile gidiyordu. araba bu yuzden bozulmadigi icin bakimlari da ona gore yapmis. ben aldim 2-3 gun sonra araba titremeye basladi, sanziman hata vermeye basladi. ben biraz sert araba kullaniyorum. totalde agir bakimlari, sanzimani, tente bakimi vs. 150-200 lira harcatir.

    19 Haziran 2026 - 14:23 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    sirf o mevzu yuzunden neredeyse ıstedıgım hıcbır modulu kullanamıyorum. malzeme listesinde trde tek rahat bulabildigim tp4056 😀

    18 Ocak 2026 - 15:42 Beğen 2
  • z4d3 @z4d3

    https://myrient.erista.me/files/No-Intro/Sony%20-%20PlayStation%203%20(PSN)%20(Content)/ burayi kullanabilirsin ustad. cihazın artık desteği kesildiği için link paylaşmanın sorun olacağını zannetmiyorum

    08 Şubat 2025 - 19:50 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    üstad biraz geç gördüm yorumunuzu kusura bakmayın. ağzı ve gözleri oynar biçimde yapabilirdim ufak bir motor bağlamam yeterliydi. lakin ödev artık okulun koleksiyonunda duruyor.

    08 Şubat 2025 - 15:37 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    k6 hocam. dandik lakin oynamasi keyifli cihaz. 30 dolarlık cihaz zaten

    02 Ağustos 2024 - 16:49 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    telefonun sahibi cpuda 2 çekirdek hariç diğer tüm çekirdekleri kapatıyor, kapatamadıklarının da hızını düşürüyor, ekranı siyah beyaz kullanıyor. böyle olunca büyük ihtimal 2 ay şarjının gideceğini düşünüyorum.

    02 Ağustos 2024 - 09:45 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    normalde benimde kafamdaki farklı bi batarya modeli kullanıp kamerayı açık bırakmaktı hocam. ama kamera önemli değil, oraya da batarya koy dediler kapattım bende.

    02 Ağustos 2024 - 09:42 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    🙂

    07 Temmuz 2024 - 18:01 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    @https https://xdaforums.com/t/exynos-galaxynote4-n910c-u-h-s-l-k-unofficial-lineageos-18-1-6-30-2023.3937956/

    06 Temmuz 2024 - 23:43 Beğen 2
  • z4d3 @z4d3

    bozulması problem değil hocam. zaten piller 2017-2018'de alınmış lakin kaliteli pilller. bu işlem olursa başka bataryalarla aynı işlemi yapacağız

    06 Temmuz 2024 - 23:33 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    hocam tek sıkıntı bizim için kap basmaktı. note 4 için zaten hazır modeller var. biz sadece kalınlığı değiştireceğiz. ama onun üzerinde de 65w hızlı şarj modülü gömüp kullanmayı düşünüyorum. diğer türlü tam şarj 2.5 gün sürüyor. cihaz benim değil, farklı bi proje için bu cihazda deneme yapıyoruz. exynoslu model. android 11 attım, güzel de çalışıyor valla 😀

    06 Temmuz 2024 - 23:30 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    https://teknoseyir.com/blog/panasonic-fz-b2-modlayamama-islemleri

    18 Mayıs 2024 - 12:31 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    teşekkür ederim

    20 Nisan 2024 - 18:20 Beğen 1
  • z4d3 @z4d3

    https://www.youtube.com/shorts/xjmpCC3hDBE

    19 Nisan 2024 - 19:22 Beğen 2
  • z4d3 @z4d3

    teşekkür ederim

    19 Nisan 2024 - 19:20 Beğen
  • z4d3 @z4d3

    teşekkür ederim

    19 Nisan 2024 - 19:20 Beğen
  • Durum (19)
  • Blog (11)
  • Yorum (165)
  • Takipçi (10)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Tüketici hakları ve hakem heyeti ile hakkımızı nasıl ararız?

186

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

14

Şekilli MSN Nickleri

18

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Suudi Arabistan'da Teknoloji Alışverişi ve Fiyatlar

9
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Lego 6643 – Fire Chief's Truck

1

E-kitap okuyucunuzda k2pdfopt ile rahat pdf okumak

5

Samsung Es29

1

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Lexus ES300h Exclusive

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 94 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum