dün 1979 model sony dr s7 kulaklık aldım. stüdyo kulaklığı. bunu bluetootha çevireceğim. içindeki sürücülerin de omaji düşük olduğu için amfi koyacağım. onun için de filtre ekleyeceğim. dün bi type c denemesi yaptım. fotoğrafta biraz yamuk çıkmış ama oturtmadım zaten tutturdum sadece. iki tarafta da ayar potları var. biri sesi ayarlıyor biri tonu ayarlıyor. sesi ayarlayanın içindeki potu değiştirip anahtarlı pot koyacağım. yani potu çevirince önce çıt diye kulaklık açılacak biraz daha çevirince ses açılıp kısılacak. orjinalliği bozmadan yapmak istiyorum. malzemeleri sipariş verdim haftaiçi paylaşırım (:

BeğenFavori PaylaşYorum yap