Teknoloji ve Bilim Notları'nın bu haftaki bölümünde konuştuğumuz Hayabusa 2 görevinden iki resim daha geldi (bu sefer daha net). Ryugu göktaşına başarıyla iniş yapan iki gezgin yüzeyde çektikleri fotoğrafları Dünya'ya ulaştırmayı başardı.
Teknoloji ve Bilim Notları'nın bu haftaki bölümünde konuştuğumuz Hayabusa 2 görevinden iki resim daha geldi (bu sefer daha net). Ryugu göktaşına başarıyla iniş yapan iki gezgin yüzeyde çektikleri fotoğrafları Dünya'ya ulaştırmayı başardı.
Two new views from the surface of an asteroid: just in from Japan's MINERVA II-1b rover. #asteroidlanding #hayabusa2 pic.twitter.com/FMUqBtY3Rf
— Corey S. Powell (@coreyspowell) September 27, 2018
@maximtsigalko sağolsun TeknoSeyir'in 404 hata sayfası için yeni bir çalışma yapmış. Üzgün kedi yerini bugünden itibaren "fanlar durdu olm"a bırakıyor. 😁 https://teknoseyir.com/404.html
@maximtsigalko; Aklıma bir fikir geldi ama ne dersiniz bilemedim. Pervaneler animasyonlu olur mu ki?
Murat abi hareketli sevmediğini söyleyince gif'e dönüştürmedim ben de.
@maximtsigalko; Geçen Levent Bey'in yaptığı espri de güzeldi. İyi bardak tasarımı olur gibi: "Taş tablet, Sümer marka” , burada yaptı espriyi https://teknoseyir.com/teknoseyir-soru-cevap-3#comment-3493989
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Muazzam millet ne derdinde bi ne derdindeyiz.
http://www.hayabusa2.jaxa.jp/en/topics/20180927e_MNRV/
Bizim ugrastigimiz islere bakin bir de bu adamalrin ugrastigi iylere Hey Allah'im...
bu japonlar tam boş işlerle uğraşıyorlar yahu goktasindan ne elde etmeyi planliyon daha iki tane resimi zor gönderdin dünyaya