İncelemenin üzerinden sadece 1 ay gibi bir süre geçmiş, şuan 2730'un fiyatı 2100 TL'ye düşmüş.
İncelemenin üzerinden sadece 1 ay gibi bir süre geçmiş, şuan 2730'un fiyatı 2100 TL'ye düşmüş.
@nuguryurtsever Elinize sağlık hocam çok teşekkürler 🙂 Videoyu bir yandan çalışırken izlediğim için o an oyunlara tek tek girip bakma fırsatım olmamıştı, bugün tekrar girip videoda bahsettiğiniz oyunları Steam listeme eklemeye çalışınca da biraz zor oldu, onun üzerine yazmıştım 🙂 The Hex özellikle konusuyla çok ilgimi çekti.
@nuguryurtsever hocam bu tarz liste bazlı videolarda açıklama kısmına oyunların isimlerini yazabilseniz çok iyi olur.
@omer_ O zaman niye 1500 TL’lik üst model Mac destekliyor? 🙂 Net bir şekilde Mac kullanan pahalısını almak zorunda kalsın gibi bir pazarlama stratejisi izlemişler.
İncelemeyi izlerken bahsedildi de ben mi atladım bilmiyorum ama bu yazıcının Mac OS desteklememesi gibi çok absürt bir durum var. İncelemeyi izledikten sonra bugün satın almak için Media Markt'a gittim. Kutuyu alıp kasaya yönelecekken kutunun üzerindeki "Mac desteklemez" ibaresi gözüme ilişti. Açıkçası görünce şok oldum ve inanamadım, ama doğruymuş. Ha sonrasında bir süre düşündükten sonra muadili Epson marka yazıcının 1200 TL civarında olduğunu görünce çıktıları evdeki eski Windows bilgisayar üzerinden alırım diyerek yine de satın aldım 🙂
Zamanında gündemde 10dk Apple konuşuldu diye sıkıntı çıkan kanalda 40dk rtx konuşulmuş 🙂
@gamsizm Başka arkadaşların da yorumlarda belirttiği üzere problemin intronun kendisinden kaynaklanıyor olması çok ufak bir ihtimal bence, ama asıl nedeni bulmak için en başta yapılması gereken şey benzer içerikte yayın yapan diğer kanallarla karşılaştırmak olacaktır.
Zira içerikle bile hiç alakası olmayan ve tüm kanallarda aynı etkinin yaşanmasına sebep olan ortak bir sebep çıkabilir altından. Örneğin farklı bir sekmede sadece sesini dinlemek üzerine açılan Teknoseyir videosu bittikten sonra Youtube'un otomatik olarak bir sonraki videoya geçmesi gibi. Zira bende bu olduğunda direk intro'dan anlayıp kapatıyorum sekmeyi. Ortada bir problem bile olmayabilir yani 🙂
Gear S3 Frontier'a (diğer muadil modellere de gelmiştir diye tahmin ediyorum) çok uzun bir aradan sonra bugün kapsamlı bir yazılım güncellemesi geldi. İncelemeden birkaç gün sonraya denk gelmesi talihsizlik olmuş. Zira yanlış hatırlamıyorsam, örnek olarak incelemede de bahçi geçen, sürekli nabız ölçümü seçeneği gibi önemli özellikler geldi.
Toplu alımlarda SMS'in tanesinin maliyeti 1-2 kuruş gibi bir şeye geliyor. Zaten her kullanıcıya yalnızca üye olurken 1 kereye mahsus SMS atılacağı için toplam maliyet çok makul bir rakam olacaktır. Kaldı ki manuel olarak iş gücü harcayıp tek tek kötü niyetli kullanıcıları takip edip banlamaktan her türlü ucuza gelecektir fırsat maliyeti bakımından.
Siz ilk SMS dışında bir gönderim yapmayacağınız için problem olmayacaktır. En azından biz kendi sistemimizde bu şekilde çözüyoruz bu sorunu. Zira malum herkes istediği kadar e-posta adresi alabiliyor, fakat cep telefonu numarası limitli sayıda oluyor.
@gamsizm Üyeilk sırasında cep telefonuna SMS ile onay kodu göndererek büyük ölçüde önüne geçebilirsiniz bunun.
Merhabalar. Samimi yorumunuz için teşekkürler.
Bir gün haberdar ederseniz ben de her türlü dinleyip nacizane geri bildirimde bulunmak isterim 🙂
Her ne kadar Kolay Randevu için yazılım yapıyor olsam da aslında “Bilgisayar Mühendisliği” yaptığımı söyleyemeyeceğim. Yazılımcılık, bir diğer deyişle “bilgisayarla konuşabilmek” aslında günümüzde herkesin sahip olması gereken bir özellik haline geldi. Bilgisayar Mühendisliğinin bundan daha kompleks olduğunu düşünüyorum.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@hkellecioglu Şurada çok ilginç bir habere denk geldim bugün, 2042 yılına kadar 22 trilyon dolarlık kapitalin miras yoluyla Baby Boomer'lardan Millenial'lara geçeceği tahmin ediliyormuş. Ekonomi üzerindeki etkilerinin çok büyük olacağını düşünüyorum: https://caymans.org/in-defence-of-millennial-investors