Detroit: Become Human'da da uzun bir shader compiling süresi vardı.
Tablette kitap, çizgi roman vs okumak için kesinlikle TCL NXTPAPER 10S öneririm. 1 aydır kullanıyorum, çok memnunum. Özel mat ekranı okumada çok büyük rahatlık sağladı bana
Kimse hiç bir şeyi yanlış yapmıyor. Hekesin kendi seçimleri, tercihleri var. İyi para kazanmak kariyerde bir gösterge değil. Ayrıca çok para kazanmak kötü bir şey de değil. Bu yüzyılın nimeti bu üretilen içeriklerden faydalanmaya bakın, boşverin kim ne kazanmış ne kazanmamış.
AGT Kurye dünyanın en kötü kargo firmasıdır. Türkiye'nin demiyorum bak, dünyanın!
Valla şu durumda bütçe yetmese bile gidip kredi çekip yine alacağım o durumdayım. Ama tabi f/p önceliğim.
Artık ürün incelemelerini Fashion Tv de manken seyreder gibi izliyoruz. Evet, hepsi çok güzel ama maalesef ulaşılamaz.
Tüpçünün kanalı kendinden beklenildiği gibi yaklaşmış konuya.
https://twitter.com/Taylan_Nice/status/1547482844523819008
Muhtemelen MigrosPay tarzı bir hizmet hazırlığındalar. Yani kullanıcılarının kredi durumuna göre her kullanıcıya,sipariş tutarını bir ay sonra ödeyebilmeleri için. aylık bir limit belirleyecekler. Veresiye gibi...
Son bir saat içinde 59 ziyaretçi, 36 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@mali5481 "Editor üzerinde çalışırken shader sistemi Derived Data Cache denilen dosyalarda pre-baked olarak saklanır, projeyi başlattığında buradan çağrılarak görsele alınırlar. Unreal' da her şey runtime çalıştığı için compile dediğin işlem materyalin maruz kaldığı gölgelerin hesaplanıp bu dosyaya gönderilmesi işlemidir. 15-20 sn. bekliyor olmanın sebebi de sahnede en az 1 adet gölge üreten ışık kaynağı olması ve bu materyali kullanan 1 veya daha fazla objenin bulunması ve "Cast Shadow" opsiyonunun devrede olmasıdır. Süre normalde birkaç sn. den ibarettir ancak donanımına bağlı olarak bu süre değişir."
Unreal Engine Türkiye forumundan alıntı.