Instagram'a sonunda karanlık mod desteği geldi. Şuan beta sürümde aktif. Ayarlardan seçenek göremedim. Xiaomi karanlik modu aktif edince Instagram da otomatik karanlık moda geçiyor.
Kullanmak istiyen aşağıdaki APK yükleyebilir.
#Instagram
https://www.apkmirror.com/apk/instagram/instagram-instagram/instagram-instagram-114-0-0-0-24-release/instagram-114-0-0-0-24-android-apk-download/

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şimdi #instagram reklamı olarak karşıma geldi.
#sanaldolandırıcılık saçma banka isimlerini bıraktı direkt devlet kurumlarını hedef almaya başladı, adamların cesarete bak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • berrram @berrram

    Ben bunlara karşı değilim. Buna inanıp para alacağını sanan insanların da tespit edilip oy vermeleri de engellenmeli.

    • Omer @omer_

      Gönderinin başına "Aile büyüklerinizi falan uyarın sosyal medyada bu tuzaklara düşmesinler." diyecektim ama onlar zaten bu yaşa kadar devletin kuruş geri ödemediğini biliyorlardır diye yazmadım. 😀
      Eğer ödediği bir durum olduysa bilmiyorum, Amerikan filmlerinde gördüğümüz vergi geri ödemesi onlarda oluyor da bizde olmaz öyle şeyler.

    • Özgürlük için Linux @linux-freedom

      Herkes teknoloji ile haşır neşir olmak zorunda degil. Saçmalamışsın bence.
      2 üniversite okumuş adam kanıyor.

    • Omer @omer_

      @linux-freedom Bence güzel bir filtre sistemine değinmiş arkadaş, iki üniversite bitirmiş insan bunlara kanıyorsa, milletin geleceğini belirleyecek olan siyasilere de oy vermemeli.

      Haberdeki örnek mesela, ben bu insana okumuş boğaziçine girmiş helal olsun zeki adam ülke geleceği için faydalı bir insan gözüyle bakamıyorum.

#Instagram'da takip ettiklerimin aktivitesini gösteren sekme bende kayboldu. Güncelleme yapmıştım ondan sonra oldu. Başka bu durumu yaşayan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

iOS 13 Beta 7'de garip bir bug var, Reddit'te de konuşuluyor. Twitter'daki gönderilerin ve Instagram dm'lerinin son satırı görünmüyor. 😀

#twitter #instagram #iosbeta #ios #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Papa Emeritus @pope

    Beta'da insanların yorumlarını 4-5 gün beklemeden yeni beta'ya geçmemek lazım bu yüzden 😀 O bu değil de iOS 13 Beta'lar bayağı bug'lı gidiyor üstüne hala eksik özellikler falan var. Nasıl iPhone 11'e yetiştirecekler çok merak ediyorum. iPhone 11 iOS 12 ile çıkarsa şaşırmam cidden.

    • Nakahella @nakah

      Yetişir yetişir çok bug kalmadı aslında, zaten geneli uygulamalarla alakalı. Uygulamalar güncelleme alınca çözülür her şey.

    • Papa Emeritus @pope

      @nakah Ben Beta 6'da gıcık bug'lar yaşıyorum ama Beta 7'yi daha denemedim. Normalde bu aralar ufak tefek bug'lar dışın da sıkıntı yaşanmazdı. Shortcut'ları falan hala getirmediler, büyük ihtimal 13.1'e kalacak onlar. iOS 13 cidden sıkıntılı bir sürüm oldu beta'lar açısından.

Arkadaşlar hayırlı bayramlar.
Instagram'da birinin hikayesine resim gönderdiğim zaman resmi ben tekrar göremiyorum. Resimdeki gibi sadece play butonu var. #TeknoYardım #Instagram

BeğenFavori PaylaşYorum yap

yine mi çöktü? Bu ara büyük sorunları var demek ki
#instagram

Instagram çöktü mü? WhatsApp, Instagram ne zaman düzelecek?

Instagram çöktü mü? Instagram, WhatsApp ve Facebook'a erişim sorunu yaşayan kişiler internet üzerinde bunun çözümlerine göz atıyorlar.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Teknoseyir'in diğer tüm platformlarda sadece paylaşılan videoların haberini paylaşması çok yanlış bir strateji bence. Instagram, Facebook ve Twitter'da sadece Youtube videolarının reklamı yapılıyor aynı görüntü ve aynı metinle. Ben şahsen Teknoseyir'i çok sevmeme rağmen Youtube hariç hiçbir yerde takip etmiyorum çünkü sadece bir tanesini takip etmek yetiyor, aynı gönderiyi farklı platformlarda tekrar tekrar görmenin bir anlamı yok.

Biliyorum Teknoseyir'in yayın politikası farklı, sadece video konsepti üzerine ama bence biraz da olsa değişmeli. En azından mesela gündeme falan koyulacak haberlerden birkaçının önceden linki paylaşılıp bu konuyu gündemde ele alacağız gibi bir yorum getirilebilir en basitinden.

Hem Murat abiyi hem de Levent abiyi Twitter üzerinden takip ediyorum mesela aktifler bayağı, bunu Teknoseyir adıyla da ufak bir konseptle yaparlarsa gelecek için iyi olabilir diye düşünüyorum.

#teknoseyir #akış #öneri #sosyalmedya #facebook #twitter #instagram #youtube #teknoloji

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8
  • ARMv7 @armv7

    Aslında normalde haber paylaşmayan bir yayın olarak diğer mecralarda paylaşacak bir materyalleri yok. Ben burayı haber sitesinden ziyade bir rehber olarak görüyorum, haber içeriği zaten buranın yayın politikasında yok. Haber paylaşma işini hakkını vermeden yapmayacaklarını adım gibi biliyorum ve hakkını vererek haber yapmanın da hakkını alamayacakları ortada. Stajyerlere ya da yetersiz editörlere haber yaptırıp kaliteyi düşürmektense kendilerinin yetişebildikleri az ama kaliteli içeriği yapmalarına tama edip, bir de günde birkaç saatten fazla vakit geçirdiğim bu sosyal ağı işlettikleri için eyvallah demeliyiz. Her oluşumun kendi dinamikleri vardır, mesela benim bir işletmem var ve şuanki kapasiteyle kaliteyi garanti edebileceğim iş ortada. Daha büyük bir işi alırsam yapabilirim ama aynı kaliteyi garanti edemem. O yüzden bazen butik olarak yaptığın işi devam ettirmek kaliteyi korumak açısından önemlidir. Ben aynrn devam etmesini isterim. Tabii ki en az kendileri kadar işi konusunda mükemmeliyetçi editörler bulurlarsa onu da görmek isterim ama para için, kitle için sdn ye dönecekse, her videoda ve hergün farklı birilerini göreceksek olmasın. Keza uslubunu bile başkasından kopya etmiş, kendi cümleleri olmayan editörlerdrn birşey okumak ya da dinlemek can sıkıcı.

  • lterlemez @lterlemez

    Yıllar önce söyledim, başlangıç olacak şekilde çeşitli teorik konular hakkında eğitici videolar yapabilirler diye. Mesela Star Wars serisi güceldi, Lego serisi de fena değil, modelcilik serisi güzeldi ama meşakkatli maalesef. Hamdi Bey'in Linux serisi de iyiydi.