*Osmanlı 🙂
@lterlemez @mstfanar http://www.vatanbilgisayar.com/asus-dsl-n16-300mbps-vdsl2-destekli-kablosuz-n-4-port-adsl2-modem.html Modemden de hiç anlamam, bu ortalama birşey mi oluyor yoksa pahalı mı?
Soruları kardeşime sordum, Uludağ biyoloji okuduğu için mühendislik fakültesi hakkinda bilgisi yok dogal olarak
1) Kışlar soğuk, yazlar normal
2) nilüfer tarafları güzel, diğer yerleri çok bilmiyorum. Ama genel olarak temiz.
3) üniversiteden uzaklaştıkça "yobaz" oranı da artıyor.
4) bilmiyorum
5) guzel
6) tabiki evet,
7) bilmiyorum
8) mühendislik fakültesi binasını bilmiyorum
9) hiç denk gelmedim
10) güzel
11) bilmiyorunm
12) bilmiyorum ama genelde olumsuz duyumlar aldım
13) bilmiyorum
14) bize hiç birşey yapmadılar
15) hiç binmedim.
16) neredeyse her gün birşeyler var
17) o yurtları bilmiyorum.
18) bilmiyorum
10 kuruşla o kadar şey aldım derken iyiydi 😀
Hatırladığım kadarıyla iade etme imkanı vardı, geçmiş olsun.
Hocam o arkadaki tekerin oradaki ayaklık diyeyim, adı nedir? Kondisyon bisikleti gibi kullanmaya yarıyor gibi geldi bana, öyle birşey arıyorum da ben.
Dostum verdiğin linke basınca anasayfa açılıyor ama ürün koduna göre bakınca hseng mini kompresör galiba. Bende aynısından var, 2 gün önce aldım. Daha çok denemedim anlayacağın. 1/35 Panther boyadım bugün bunu kullanarak, fotoğraf atarım istersen.
Beyler peki bisikleti elektrikliye çevirmek istesek (bunun gibi destek değil, bastımmı goturecek normal) onun için ne kadar bütçe lazım? Tabi gotursunden kastım max hız 30-40, menzil 20km ustu falan.
Kendime almıyorum sistemi. Arkadaşa alacağız. Çocuk 18" monitörde 800x600de oynuyor yıllardır. 21.5" zaten yeterince büyük gelecek ona bence.
Ram'i de tek slot yaptım, teşekkürler.
3500 olarak alırsak içine klavye ve mouse'u da katmak gerekiyor.3400 sistem, 100 lira klavye-mouse diye düşünüyorum.
İşte herkesin kafa çalışıyor, fikir üretiyor ama dediğin gibi bu işi bilmeyince akılda kalıyor sadece. Çok zor veya karmaşık birşey değilse yapabilecek bir arkadaşım var, ona ulaşmamı ister misin?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ekran kartınız Dx12 desteklemiyor olabilir. Oyun sadece dx12'de çalışıyordu galiba.