Apple kimliğimi değiştirirsem ne kaybederim? Şuanki hesap borçlu çıktı 😂 Ödeme istiyor. Yeni hesap açsam kendime, bu hesaptaki herşeyi ona geçirebilir miyim. Kaybım olur mu işte yahu 😂 Whatsapta çok önemli mesajlar ve yine çok önemli 3000+ fotoğraf var. Bunlar telefona yüklü olmakla birlikte iCloud'a da yoklü
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
borç ne kadar? ufak tefek için uğraşılmaz
80tl. İşin kötü tarafı oynamayacağım oyun, öyle bulunsun diye hemen indirmiştim. @fatihy
@agab öde ve iade talebi yap
@fatihy Nasıl iade talebi yapacağım nerden çok karışık menüsü falan yok
Dün sana demişlerdi ama 🙂 eğer ufak bir para ise öde geç ve sonra iade iste
@superiyot
@superiyot peki aldığın birşeyi sorunsuz iade edebildin mi? Dediğim gibi çok saçma şeyler aldım yok Spiderman yok bilmemne
@superiyot yeni hesap işi ne olur
10 kuruşla o kadar şey aldım derken iyiydi 😀
Hatırladığım kadarıyla iade etme imkanı vardı, geçmiş olsun.
İAde etme sitesi vardı ama nere hatırlamyırou mGoogle de bi ara.
'. yöntem.
YEni Apple kimliği ve aile paylaşımı.
İade hiç etmedim ama edilebiliyor. Ufak bir yalan at 🙂 küçük kardeşim almış bunların hepsini de
nasıl borclu çıkılıyor :DD