t_d @td 17 Eylül 2016 - 15:18 Buraya neden tıklayamıyorum? #akış #forza BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 12 HasanÖfke @simulasyon Sisteminiz yetmiyorsa yükleyemiyorsunuz. 17 Eylül 2016 - 15:23 Yanıtla Beğen t_d @td Minimumların hepsini karşılıyor. 17 Eylül 2016 - 17:30 Yanıtla Beğen HasanÖfke @simulasyon @td garip orijinal windows değil mi? 17 Eylül 2016 - 17:43 Yanıtla Beğen t_d @td Orjinal ve güncel 17 Eylül 2016 - 18:49 Yanıtla Beğen Cevher Karakoç @cevherkarakoc Yıldönümü güncellemesi yaptınız mı? 17 Eylül 2016 - 15:25 Yanıtla Beğen t_d @td Sistemim güncel 17 Eylül 2016 - 17:30 Yanıtla Beğen Cevher Karakoç @cevherkarakoc @td son halinde store bu şekilde görünmüyor. Ayarlar->Sistem->Hakkında kısmında sürüm 1607 olmalı. 17 Eylül 2016 - 18:48 Yanıtla Beğen t_d @td 1602 yazıyor dün güncellemeleri yaptım ama store güncellenmemiş. Ayrıca mı indirmek gerekiyor? 17 Eylül 2016 - 18:50 Yanıtla Beğen Cevher Karakoç @cevherkarakoc @td Mağaza içindeki Arama kısmının yanındaki resminize tıkalıp İndirmeler Ve günc. tıklayın sonra "Güncelleşitmeleri Denetetleyin" e bas bakalım. Sorunu çözecek mi? 17 Eylül 2016 - 19:00 Yanıtla Beğen t_d @td @cevherkarakoc Bir şey çıkmıyor. 17 Eylül 2016 - 20:46 Yanıtla Beğen t_d @td 64 bit 17 Eylül 2016 - 17:30 Yanıtla Beğen TahaDemirtutan @tahademirtutan Ekran kartınız Dx12 desteklemiyor olabilir. Oyun sadece dx12'de çalışıyordu galiba. 17 Eylül 2016 - 18:47 Yanıtla Beğen İptal
Sisteminiz yetmiyorsa yükleyemiyorsunuz.
Minimumların hepsini karşılıyor.
@td garip orijinal windows değil mi?
Orjinal ve güncel
Yıldönümü güncellemesi yaptınız mı?
Sistemim güncel
@td son halinde store bu şekilde görünmüyor. Ayarlar->Sistem->Hakkında kısmında sürüm 1607 olmalı.
1602 yazıyor dün güncellemeleri yaptım ama store güncellenmemiş. Ayrıca mı indirmek gerekiyor?
@td Mağaza içindeki Arama kısmının yanındaki resminize tıkalıp İndirmeler Ve günc. tıklayın sonra "Güncelleşitmeleri Denetetleyin" e bas bakalım. Sorunu çözecek mi?
@cevherkarakoc Bir şey çıkmıyor.
64 bit
Ekran kartınız Dx12 desteklemiyor olabilir. Oyun sadece dx12'de çalışıyordu galiba.