TahaDemirtutan @tahademirtutan 05 Haziran 2015 - 20:20 Sorun var mıdır? Bunun yerine şunu al falan diyecekleriniz var mı? #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 TahaDemirtutan @tahademirtutan 3500 olarak alırsak içine klavye ve mouse'u da katmak gerekiyor.3400 sistem, 100 lira klavye-mouse diye düşünüyorum. 05 Haziran 2015 - 20:32 Yanıtla Beğen TahaDemirtutan @tahademirtutan Kendime almıyorum sistemi. Arkadaşa alacağız. Çocuk 18" monitörde 800x600de oynuyor yıllardır. 21.5" zaten yeterince büyük gelecek ona bence. Ram'i de tek slot yaptım, teşekkürler. 05 Haziran 2015 - 20:37 Yanıtla Beğen 1 TahaDemirtutan @tahademirtutan Ram 2 tane 4'lük. Fiyat toplam 3375 TL. 05 Haziran 2015 - 21:31 Yanıtla Beğen Emre @emre1393 monitörü iyi alırsan uzun süre adam gibi kullanırsın 05 Haziran 2015 - 22:48 Yanıtla Beğen 1 Kadir Gündüz @kadirg1976 Aga o sisteme 21,5" monitör gider mi? 23-24" bir monitör yakışır...:=))) 05 Haziran 2015 - 22:52 Yanıtla Beğen 1 İptal
3500 olarak alırsak içine klavye ve mouse'u da katmak gerekiyor.3400 sistem, 100 lira klavye-mouse diye düşünüyorum.
Kendime almıyorum sistemi. Arkadaşa alacağız. Çocuk 18" monitörde 800x600de oynuyor yıllardır. 21.5" zaten yeterince büyük gelecek ona bence.
Ram'i de tek slot yaptım, teşekkürler.
Ram 2 tane 4'lük. Fiyat toplam 3375 TL.
monitörü iyi alırsan uzun süre adam gibi kullanırsın
Aga o sisteme 21,5" monitör gider mi? 23-24" bir monitör yakışır...:=)))