1.3 Meriva'larada bakabilirsin. Megan'ı beğenmediysen Scenic' te olabilir. Ancak c5'i kafandan sil derim. Hem piyasası yok hemde fransız. Renault fransız olsada Türkiyede bir adı var en azından. Ben bu seçenekler arasından her zaman ford derim. Hem üretim kalitesi daha iyi hemde mekanik altyapısı dağa sağlamdır diğerlerine göre.
Peki win7 professional veya ultimate'i olanlar win10'nun standart sürümünü mü kullanacaklar yoksa win10 professional veya ultimate mi geçecekler?