#Araçtavsiyesi istiyorum:) 25 bin TL bütçe var, 5 kişilik aile için, geniş bir araba almak istiyoruz. Apartmanda kapalı garaj var, bu yüzden LPG uymuyor ve bu yüzden de dizel araçlara bakıyoruz. Baktığımız araçlar:
- Ford Focus C-Max 2004-2006
- Citroen C5 2003-2005
- Ford Focus 2005-6

Bunların dışında, VW Caddy vb ticari araçlar da menzilimiz içinde, ama öncelik yukarıdaki araçlar.

Başka tavsiyesi, önerisi, fikri olan? 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • lawnmower @lawnmower

    Renault Megane SW ekonomik ve güzeldir. Listenize eklemenizi öneririm. Hatta içine sığabilirseniz Clio SW da iyidir.

  • lawnmower @lawnmower

    Teknik olarak Megane Focus'un gerisinde. Lakin ikinci eli iyi, yedek parçası ve servisi bol (ve ucuz), bu yüzden kullanım maliyeti daha düşük. Tüketimi de biraz daha düşüktür. Sıkıcı tasarıma katılıyorum, ama işin içine maddiyat girince tasarımı görmezden geliyor insan. Fazla yol yapmayacaksanız Kia Ceed SW da güzeldir. Rakiplerine göre biraz daha fazla yakar ama çok sağlamdır.

  • Şevket Zaimoğlu @sevketzaim

    Ben en iyisi bu başlık altında araba alma sürecimizin hikayesini yazayım.

  • SpokY @spoky

    1.3 Meriva'larada bakabilirsin. Megan'ı beğenmediysen Scenic' te olabilir. Ancak c5'i kafandan sil derim. Hem piyasası yok hemde fransız. Renault fransız olsada Türkiyede bir adı var en azından. Ben bu seçenekler arasından her zaman ford derim. Hem üretim kalitesi daha iyi hemde mekanik altyapısı dağa sağlamdır diğerlerine göre.

  • Şevket Zaimoğlu @sevketzaim

    Evet, internet üstünde gezmeceden araçları görme aşamasına geçtik. Haftasonu üç-beş araç baktık. Ford C-Max dışarıdan göründüğü kadar geniş değilmiş. Bence Ford Focus'tan pek farkı yok. Piyasada Ford Focus'un ciddi bir derinliği var, yani Focus almak için pazara çıkanın çok alternatifi var. Bu arada, Mercedes Vaneo'yu çok beğendik. Ticari araç kategorisinde Renault Kangoo, Peugeot Partner, Fiat Doblo falan hiç ilgimi çekmiyordu, sadece VW Caddy'lere bakıyordum. Ama Vaneo'nun çok güzel bir tasarımı var. Önünün küt olmasını sevdim. En büyük handikapı, piysada sınırlı sayıda satılık Vaneo olması...

  • Şevket Zaimoğlu @sevketzaim

    Şuraya #OtoSeyir etiketini koyayım, bulunsun:)