Yeni Telekom tarfieleri için ne düşünüyorsunuz ? AKN daha iyiydi dedirtecekler sonunda. https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/lider-kampanya.aspx
Yeni Telekom tarfieleri için ne düşünüyorsunuz ? AKN daha iyiydi dedirtecekler sonunda. https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/lider-kampanya.aspx
CyberGhost VPN'e Türkiye'den Erişim Engeli.. Bende diyorum neden girilmiyor..
https://www.facebook.com/cyberghostEN/posts/1650112975066582
#HaftalıkGündemeMalzeme @gamsizm bir ara kullanıyordunuz sanırım?

@ronniejamesdio Adobe bilirsin. Photoshop, Illustrator, Premiere Pro vb. profesyonel yazılımları var. İşte bunların Toplu olarak indirebileceğin bir yazılımı olan Adobe Creative Cloud. Tek tek Photoshop vs falan da indirdim ancak yine aynı hatayı verdi.
@ronniejamesdio Yaklaşık 1 hafta önce sıkıntısız yükleyebilmiştim ama şuan mümkün değil.. Umarım dediğin gibidir hocam. Teşekkürler.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
donanımhabere AKN geri gelsin diye yazsak,hep onların yüzünden oldu 😀
kimsenin geri adım attıgı falan yok sadece tarifelerin adı değişmiş birde lutuf edip 6 mb tarife koymuslar
https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/Sayfalar/limitsiz-internet-cagi-kampanya.aspx
Türkneti hiç sevmem ama mecburen türknete ya da netspeede ya da milenicoma falan geçeceğim. Netspeed de telefon hattı olmaması tek takıldığım nokta çünkü evdekiler ısrarla telefon hattı isteyeceklerdir.
Eğer bunlar da pahalanırsa kimse inanmıyor ama uydu interneti alacağım pahalı da olsa en azından param ile teknolojik bir şey alıyorum derim ama onunda ekipmanları çok pahalı.
Eğer hiçbirini alamazsam da üniversiteden idare ederim artık. Şu anda ulaknetin Ankaradan yurtdışına çıkış hızı 80 Gbps.
Netspeed cok iyi...