@cat174 ne kullandığın hiç sorun değil de benim sorunum cevabı varmı peki sizde
@cem-ersever ben şimdi Türknetin sitesinden evimi kontrol etmek için baktığımda bulunduğunuz binada sadece fiber altyapısı bulunmaktadır dedi bana satamıyorlarmış bu yüzden internet
@joe birşey daha sormak istiyorum keenetic giga ac1300 modeli fiber de destekli yazıyor ama onda da modem de oluyor mu olmuyor mu aynı anda anlayamadım bilginiz varmı
@joe biraz daha açabilir misin peki bu ne demek tam olarak hızlarda belli limitlere mi takılırım yoksa hiç mi bağlanamam mesela
Bilmediğimden sormak istedim adsl vdsl modem dendi ürün için yani fiber taksak olmuyor mu buna şimdi
aşı karşıtı şu karşıtı bu karşıtı olanlar da zaten hep böyle fikir alışverişi yapmayı, farklı düşünceleri incelemeyi, kaynak araştırmayı, okumayı bilmem neyi çok severler ya acayip araştırır anlarlar konuyu. Biraz rasyonel olalım hocam, millet falanca dağın suyunu içerse babasının boyun ağrılarının geçeceğine inanıyor ne sorgulaması.
@gamsizm hocam bütün telefonun ön alanı ekran olmak zorunda değil üstte gerekirse şerit halinde bir kamera ve sensörler alanı olsun çentik veya delik yerine diyorsunuz. İyi güzel muazzam da siz htc zamanında da stereo ama size bakan hoparlörler olsun istiyordunuz. Ya bu sizin isteklerinize göre telefon ekranına pek bir alan kalmıyor. 🙂
@erhanm biraz daha fazla verse zaten onun yerine içinde su ile alırlar adamlar şişeyi
@gamsizm video yüklenmeyen günlerde yüklersin haftada bir bildirim de çok göze batmaz böylece
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@teknotr99 telefondan eternete kablo varmı yani onu kullanmam gerekir diye düşündüm