2014'te v2.0 olduktan sonra 12 yıl geçmiş, üyeliği bile unuttum sandım, sevgiler ahaliye.
Nefes
Kayıt tarihi: 12.05.2014
Gururla, ilklerden, MG/LP müdavimi.
2014'te v2.0 olduktan sonra 12 yıl geçmiş, üyeliği bile unuttum sandım, sevgiler ahaliye.
2014'te v2.0 TS başlamış, kayıt olmuşuz, 8 yıl. Eski jaluzi zamanlarını özlüyoruz, yanyana sohbet incelemeleri artık mazi mi? 🙂 @gamsizm Namı diğer TeknoSeyir'in eski kahvecisi, öyle hatırlarsın beni abi. 🙂
Her dile getirenle bende desteğimi tekrarlıyorum. Keşke ikili incelemeler devam etse.
2011 de başladık 🙂 ama v2 de tarihler 2014 oldu
https://teknoseyir.com/commodore-64-efsanesi-30-yasinda-bolum-2
2011’den beri takip ediyorum üstat. 🙂 Ama üyelik tarihleri 2014’ten itibaren v2’ye geçtik ya, üyelikler tekrar açıldı dediğin gibi. 🙂 İlk Nokia’nın E6 telefon incelemesiyle izlemeye başlamıştım, 11 yıl olmuş. 😄🙏
O formatı değiştirip muhabbeti kendi başına bölüm yaptık. Zaten muhabbet için izleniyormuş videolar o yüzden iyi oldu. Herkes memnun. İş gücümüz azaldığı için iki kişi ayrı ayrı çektiğinde totalde daha çok video çekiyoruz. Bundan geri dönüş için tekrar büyümemiz lazım. O da ekonomi her sene daha kötüye gideceği için mümkün görünmüyor. Belki ama gündem değerlendirmesi için geri döneriz. Bir de bazen ofiste karşılaşıyoruz gelmişken arada çekeriz 🙂
Her ne kadar Apple sevmese de, adın bir şekilde geçiyor Levent Usta. 🙂 Apple ve U2 işbirliği sonucu U2'nin son albümü iTunes'da ücretsiz ve bakın kapağında kimin baş harfleri? @leventp

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hoşgelmişen. ben teknoseyiri alfa sürümünden beri takip ediyorum.