Aynen aga doğru, sana 1 Nisan şakası yapiyim mi: 2020 , bu yeterli 😆
Abi, evde de mi Blackout kullanıyorsun, iyi olmuş ama bugünler için (: İnceleme için uygun fon olmuş en azından.
1. sezon izlemiştim, 2.sine başladım, 1 kaç bölüm anlayamadım, ilk sezon çok netti ve takır takır ilerliyordu, 3 nasıl, başlayınca hikaye devamı mı yoksa direk yeni olay mı başlıyor?
Yaw biz en azından mizahını yapıyorduk "Dede toplama aracı" falan diye, sizin için amcacım diyorduk, gerekirse alışverişlerini yapıyorduk, bu öküz andavallar nereden türedi anlamadık
Yeni evleniyorum, bunu öğrendim, Xbox Series X'i alışveriş listeme yazdım, hem bu bahsettiğiniz şark kurnazlığı zaten yeterli ama, hemde cihaz tanıtıyorlar sanırsın Tesla aracı tanıtıyor. 3 ay logosunu gösterdiler PS5 diye, 2 ay teknik özellikleri şimdi servis edilir, bu ne lan? Uzay aracı mı, alt tarafı konsol, 1 yıl sonra zaten 8K oyunları destekliyor diye PS5 Pro Slim Fit Carbon diye cihaz çıkarmayacaklarmış gibi, bu ne gizem. XBOX Series X'in o kaya gibi tasarımı duruşu yeterli zaten. Sayende bu şark kurnazlığını öğrenmiş oldum.
@mr-paramedik Gerçekten öyle, onlar bize nasihat verir, gençler evde durmaz, tam tersi oldu, hepsinin basireti mi bağlandı bu dönem anlamadım, dinlemiyorlar, çıkıyorlar, çıkıyorlar ve çıkıyorlar.
Allah sizi korusun, milletçe yanınızdayız, gerekirse bu yaşlı bunaklara sokakta rahat vermeyeceğiz, evlerine sokacağız. (İhtiyacını alıp eve dönen yaşlımızdan bahsetmiyorum, ona bile çözüm var gerçi de) Kim bilir şu 2 gün içerisinde kaç kişiye virüs yaydılar, oldukları yerlere bakteri bıraktılar. Gerekirse sokağa çıkmaya yasağı gelecek, kıçımızın üzerine 2 hafta oturacağız
Aga bu ne ya, bas sokağa çıkma yasağını geç, adamlar bir şeyi engelliyor, diğer taraftan deliyorlar, yoruldum bu haberlerden allahım ya 😀
Arkadaşlar bu arada Adobe CC, 2 ay ücretsiz bu süreçte, yeni geldi haberi. Paralı süresi bitince kartınızdan yenilemezse, ücretsiz deneme sürümüne düşüyor ya, 2 ay olacakmış galiba o bilginize, vardı yapılışı, yeni üyelikler içinde olabilir, ama var böyle bir şey yani bilginize...
Ahahaha adam tarzınıda hiç bozmuyor, o güneş gözlüğüyle o ışıkla önünü nasıl görüyor çok merak ettim ahaha 😀
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2011’den beri takip ediyorum üstat. 🙂 Ama üyelik tarihleri 2014’ten itibaren v2’ye geçtik ya, üyelikler tekrar açıldı dediğin gibi. 🙂 İlk Nokia’nın E6 telefon incelemesiyle izlemeye başlamıştım, 11 yıl olmuş. 😄🙏