https://twitter.com/DurBirDinlee/status/1240738128064851974
Bu çocuğun yarı bilinci bizde olsa yeter.
#corona #CoronaVirus
https://twitter.com/DurBirDinlee/status/1240738128064851974
Bu çocuğun yarı bilinci bizde olsa yeter.
#corona #CoronaVirus
Duru bebeği izleyin, ülkenin yarısından daha bilinçli. Eğitim bu kadar önemli işte:) pic.twitter.com/SBJlrO0SAC
— Ne Çok Konuştun (@DurBirDinlee) March 19, 2020
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
http://www.cumhuriyet.com.tr/video/sekerlerini-yedigini-soyleyen-annesine-oyle-bir-tepki-verdi-ki-1702061 Bu çocuk geldi aklıma. Bu yaşta bu farkındalık çok muhteşem.
https://www.youtube.com/watch?v=PN2F1zxOC8w
Cocuk okadar konustu adam gene öpüyor sonunda 🤣
Ahahaha 😀 Kim dayanabilir ya hangi virüs engel olabilir buna baksana şu tatlılığa "viyüş vay viyüş" 😀
@nefes geyigine yazdim ya, izlerken benimki yanimdaydi bende donup optum zaten 🤣
@suicide Ahaha 😀
@nefes belki dogru degil ama 2.5 yasinda cocuktan uzak durmak gibi bir sansim istesem de yok ki...
@suicide Eğer zaten dışarı çıkmıyorsanız, izoleyseniz, hijyen kurallarına uyuyorsanız, sorun olmaz ki
@nefes gunluk ihtiyaclar icin asgari duzeyde disari cikiyorum illaki, onun dışında is vs. bitti suan icin. evde 1 kalip sabun 2 gunde falan bitmeye basladi, bakalim zaman ne gosterecek...
@suicide Belirsiz bir süreçte olmak....