Benim gözlemim de bu şekilde. Yalnız insan hakikaten bu durumda evinde kendini mahkum gibi hissediyor. Değişik bir psikoloji. Umarım en kısa zamanda, en az zararla atlatırız bu süreci. Yoksa bende dahil birçok kişi virüse gerek kalmadan psikolojik olarak çökecek bu gidişle. Haberleri gördükçe kendimi hasta hissediyorum, başıma ağrılar giriyor.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu süreç, Allah'ın izni ile atlatıldıktan sonra, bir süre insanlara pek dokunmamak lazım.
Kesinlikle.
İnsanlara yasaklar tatlı geliyor. Neyi yapma dersen tam tersini yapıyor
İngiltere ters psikoloji mi uyguluyor acaba 🤔
Önüne gelen her (gerçekten gerektiren ve gerektirmeyen) şeye yasak koyarak ülke yönetirsen sonu böyle olur.
@hamdi Hakikaten böyle hiç düşünmemiştim, olabilir 😀
Bir de buna, aşırı yoğunluk yüzünden yapılamayan aktiviteleri de ekleyin....