Benim gözlemim de bu şekilde. Yalnız insan hakikaten bu durumda evinde kendini mahkum gibi hissediyor. Değişik bir psikoloji. Umarım en kısa zamanda, en az zararla atlatırız bu süreci. Yoksa bende dahil birçok kişi virüse gerek kalmadan psikolojik olarak çökecek bu gidişle. Haberleri gördükçe kendimi hasta hissediyorum, başıma ağrılar giriyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap