Ben hala ulaşamıyorum.
Benim kulaklığım 100tl lik bir sony idi ondan kaliteli olacağı kesin,tüm kulaklıklarım kablodan gidiyor kablolara biraz kötü davranan birisiyim çok katlarım ses kalitesi güzel diyorsanız alabilirim 🙂
oraları pek takip edeceğini sanmıyorum ama denemek lazım,sağolun sizde.
oraları pek takip edeceğini sanmıyorum ama denemek lazım,sağolun.
🙂 40 yaşındaki makineyi alırken ne kadar heyecanlanmıştım,ilgi işi tabiiki.
Ben oynamadım abi ama optimizasyon sorunu var diye biliyorum,bu oyunu oynayan varsa durumlar nasıl ?
@krky26 bence bu bizim son maçımız olacak ama yenersek tekrar eşleşeceğiz yani belli değil.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Almadan önce bunları duymam iyi oldu.