Gruplarda son gün! Bugün 13:00'da #ESLOne ilk maçımızda rakip Fnatic. #gospacesgo
Maç, http://www.twitch.tv/esl_csgo_tr kanalından canlı yayınlanacak
Maç hakkında detaylı bilgi için;https://www.hltv.org/matches/2312083/space-soldiers-vs-fnatic-esl-one-cologne-2017
#gospacesgo #spaceforall

kesin kazanmamız gerekiyor sanırım. Doğru mudur?
Evet
@mehmettemizs son maçın kimle olduğu belli mi? Bunu kazanmamız durumunda?
kesin kazanmamız ve navi, faze, optic, mouseesports, g2 ya da sk takımlarından en az birinin kaybetmesi gerek. o kesin gibi biraz ama rd mizi de iyi tutmazsak yine geçemiyoruz. çükü şu an puan olarak nerdeyse herkes eşit. çok karmaşık durumlar var.
@oglusumben Bu puan durumuna nereden bakabilirim merak ettim?
@krky26 https://www.hltv.org/events/2635/esl-one-cologne-2017
@krky26 bence bu bizim son maçımız olacak ama yenersek tekrar eşleşeceğiz yani belli değil.
@mehmettemizs fnatic'in eski fnatic'liği kalmadı, yenme ihtimalimiz yüksek.
@emre64 Bakalım 5 dakikaya başlıyor maç. Ama bir yerlerde ilerleyebilmek güzel olurdu.
@oglusumben 😀
böyle yerde takılır mı x(